ik maar denken dat ik Harde knallen had met Nitraat , en kom jij met handgranaten .. heb gehoord dat er nu ook Dynamiet beschikbaar is in 15 cm staafjes .. zal ook wel een knalletje geven . Maar nitraat vind ik opzich niet gevaarlijk .. maar wel teringjantje hard.. en werd ook goed als FlashBang (voor de cs'ers ) , hadden er 1 om lantaarnpaal, op ooghoogte (hadden we niet bij nagedacht) ... wij weg lopen .. Flash .. Wit jongen in me hoofd/ogen (ik keek de andere kant op .. dus ik was echt geFlasht in me hoofd door die knal .. de andere zaten ook effe te wrijven en te kreunen .. TIP : BIND NOOIT HARD KNALVUURWERK VAST OP OOGHOOGTE.. ook niet als je op +- 5 meter afstand de andere kant op kijkt dit moest er effe uit .. want dit is een wijze les die ik geleerd had/heb .. Nooit meer dat
ja kijk ik heb geen handgranaat hoor mij te link nitraat of titraat is genoeg ... HINT: Bind nooit een ratelband aan t eind aan elkaar ik heb het mensen zien doen en die kregen een hele padestoel vorming (zie foto ontploffing atoombom en dan kleiner) BLOEDLINK
On-Topic : met nieuw jaar ga ik denk ik op Oud-Jaarsdag effe xboxen s'ochtends .. en daarna niet meer voor dat jaar .. heel mischien s'avonds effe tussendoor xboxen , maar voor de rest gewoon effe naar vrienden in de buurt en met familie oud&nieuw vieren.. ZOOOO belangrijk is mijn Xbox ook weer niet
Ik heb het voorlopig wel gehad met het knallen, ik ga dit jaar meer doen aan de betere vuurpijlen denk ik. Das veel mooier om te zien. Me pa had een keer een vuurpijl afgestoken in een fles die omviel, kwam dat ding op een auto die net de straat inreed terecht! Eerst vet lachen, daarna toch maar ff kijken, was gelukkig geen schade...