1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gemakkelijkste game ooit ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biscuitje, 29 apr 2003.

  1. JoNieuw

    JoNieuw Wazzup!

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Starwars the clone wars. Ik had het in ongeveer 7 uur uitgespeeld. Maar het was wel leuk want ik heb die 7 uur wel achter elkaar gespeeld. En door Live! is het nog steeds niet saai.
     
  2. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    enter the matrix is te makkelijk alleen vond ik het ietsjes moeilijker worden toen je bij zo'n level een vliegtuig moest achter volgen met een auto maar dat was ook niet heeeel moeilijk ofzo
     
  3. pzonic

    pzonic gamer

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    lord of the rings : the two towers, was zéér snel uitgespeeld, zelf met de drie characters op medium en ook het 'secret' level .... |:-
     
  4. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    oddwolrld is makkie alleen doe je er lang over
     
  5. hello

    hello Guest

    MMS 3 speelde ik de eerste dagen alleen live later heb ik alles uitgespeeld in 1 dag was behoorlijk makkelijk
     
  6. Whip It

    Whip It Totally Funked Up

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    DOA3 zeker weten. Heb ik binnen een dag compleet uitgespeeld en daarna terug gebracht naar de winkel
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Dat is meestal met vechtspellen.|:- Maar er zijn nog wel meer modi buiten de story mode en het is ook gemaakt voor multiplayer. En ik geloof niet dat je zo snel alle pakjes al hebt verdient.
     
  8. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Harry potter geheime kamer: In 1 dag uitgespeeld!
    2. Halo: In 2 dagen uitgespeeld.
    3. Splinter cell: In één week. (geen live dus geen nieuwe levels)

    Ik vind het jammer dat ik iedere keer de games zó snel uitgespeeld heb, over sommige spellen doe wel 3 weken maar echt langer doe ik er niet over. *)*)
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  9. Fragile

    Fragile Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Largo Winch is wel erg simpel, deze speel je gewoon aan de lopende band uit. Alleen maar voordehand liggende puzzels.

    Ondanks dat is het toch een cool spel, een genot om te spelen.
     
  10. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Hm.. klopt van de helft nog steeds niks.Op 1 van de makkelijkste diff's is het zo uit te spelen maar iemand die bijvoorbeeld UC op godlike met 1 vinger in zijn neus uitspeelt wil ik wel ff ontmoeten.... zo zeggen velen halo makkelijk op legandary alleen SP piep je wel anders denk ik.Of DoA3 haal jij ff survival record 100?En even alle pakjes?Zo kan ik ook zelf makkelijk DoA3 opnoeme omdat hij naar 20 mins al uitwas(ff de arcade mode..)
     

Deel Deze Pagina