Mijn Gemakkelijkste game ooit voor de xbox is toch wel , James Bond Agent under fire. Ik had hem uit in niet eens een dag. En dat is echt kort voor een fps. Wat een bagger game is dat zeg. Ik heb hem maar gauw geruilt voor deathrow. Als je dus ooit twijfel om James Bond AUF te halen moet je het echt niet doen. En dit zeg een echt James Bond fan. Ken je na gaan hoe triest de game is.
mijn makelijkste games waren op de psx: crash bandicoot 3-->in 2 dagen rond gespeeld. tony hawk 1--> in een week rond gespeeld.
Tony hawk 3 gewoon TE makkelijk met 1 gastje career in 30 minuten uitgespeeld (elk level 100%). De 1e keer moet je weten waar alles zit, dan heb je hem zo uitgespeeld! Maar met Tony hawk 4 ben ik wel ff bezig..vooral die klote Kareem Campbell Pro Specific!!
ik heb 5 spellen: ik heb F1 2002 in 2 weken uit gespeeld halo 1 week medal of honor heb ik 3 weken over gedaan mortol kombat deadly aliece heb ik 2 weken over gedaan en ik ben bezig met jurrasic park opr genesis
Voor de Xbox DOAX. Die 14 dagen met ieder karakter in 2 daagjes uitgespeeld. Maar het korste game dat ik ooit heb (uit)gespeeld is Zone Of the Enders voor de PS2. *EDIT* Ik heb ZOE in zo'n 4 uur in easy uitgespeeld en voor de andere moeilijkheidsgraden heb ik te samen zo'n 2 dagen gedaan.
halo had ik wel redelijk snel op legendary uitgespeeld, 3 weken ofzo dead or alive 3 was vet makkelijk, met alle characters op hard in 3 dagen en de rest... kweenie meer, per spel een maand ofzo
Tuurlijk zijn er veel makkelijke games als Tomy Hawk 3 en James Bond Agent under fire. Maargoed ik ben niet iemand die uren achter elkaar zit en dan heb je toch nog wel plezier van die games ( zeker Tomy Hawk) Volgens mij is Fusion Frenzy echt de allermakkelijkste game. Als je zo'n tournamentje speelt ben je er misschien half uurtje mee bezig. Valt ook weinig echt aan uit te spelen.
Ja Biscuitje ik had nie veel te doen (het is stilletjes op het forum en nog steeds niet bekend wie er gewonnen heeft met de prijsvraag). Maar nu wat belangerijkeren zaken: Tussenstanden op dit moment: 1. Unreal Championship, 4 stemmen. Gedeelde 2e plaatsen: Tony Hawk's Pro Skater 3, Sega GT 2002 en James Bond Agent Under Fire. Zoals jullie zien liggen de meningen breed versprijd, ik wacht met smacht op meer stemmen!!
Ik heb 5 spellen: Halo - 1 week uitgespeeld (op normal, legendary mee bezig) JSRF - Nog steeds mee bezig (meer omdat het zo langdradig is, dan omdat het zo moeilijk is) Sega GT 2002 - 2 weken PGR - Nog mee bezig DOA 3 - Op hard alles in 4 dagen uitgespeeld , maar nog niet alle costumes geunlockt Maar ik heb MechAssault een keer geleend en die had ik in 2 dagen uitgespeeld. Dat is dus mijn gemakkelijkste game.
op 1 sega gt..als je eenmaal een snelle auto heb gekocht win je alles doax tel ik niet echt mee omdat ik vind dat je die pas hebt uitgespeeld als je alle swimuits hebt gekocht
Ik vond JSRF Agressive Inline Minority Report Shenmue 2 en James Bond AUF heel makkelijk om uit te spelen.
kheb em ook nog niet uitgespeeld en ik hem ook al een tijdje, maar toen had ik opeens Gran Turismo 3..... maar het is inderdaad niet zo moeilijk maar wel erg leuk spel. motoGP is ook niet zo heel moeilijk, maarje moet met dat spel gewoon een paar uur rijden en dan kan je steeds makkelijker en sneller de bochten door, dus ook makkelijker winnen
Ja maar je bent er zeker wel lang mee bezig! behalve als je als een gek door die steden gaat natuurlijk. Anders heb je er zeker wel 40 a 50 uur plezier aan!
Nee, gemakkelijk heeft niks met speelduur te maken. Gemakkelijk betekend dat je niet/nouwelijks hoeft na te denken, niet/nouwelijks hoeft te zoeken, oftewel het in één ruk uit kan spelen.