Ik las de eerste 2 of 3 posts en toen viel me dat op, Het spijt me verder heel erg dat ik die gozer zo erg afgekraakt heb.
Maare ligt het aan mij of is Darkwing geen admin meer..? Dat zie ik tenminste niet boven z'n avatar staan.
ook een keer gehad, gewoon een mailtje naar de helpdesk, dan vragen ze wat e-mail adressen op te noemen uit je lijst, en dan resetten ze je password
das nie snugger, da maakt nix uit het werkt toch niet dus......wat maakt het dan uit om het te geven. en nog even op mijn acount staan belangrijke mensen, die ik niet kwijt wil
Behalve discriminerend ook een domme post. Hoe kan een analfabeet nou weten wanneer en wat hij moet typen?
Niks tegen jouw ofzo, maar welke idioot geeft zijn paswoord nou vrij aan wie dan ook. Dat geef je niet weg, zelfs niet aan de klantenservice. Dat is regel nr 1 op internet.
ja idd nogal stomme vraag die hotmail is ook al heel oud, daarom. kijk als ik nu weer op mijn hotmail kan dan ga ik die ook niet meer gebruiken, ik heb ook al een nieuwe
Halo ze moeten toch weten of je wel de echte eigenaar bent, en ik heb het al meerdere keren meegemaakt en het werkt gewoon.
Als het goed is vraagt een klantenservice niet om een wachtwoord. vaak moet je bellen of gebeld worden ofzo. Als je paypal hebt zou ik zeker NOOIT je wachtwoord, zelfs niet aan de klantenservice
Maareuh wie zegt eigenlijk dat dat jou hotmail is en niet die van iemand anders waarvan jij graag het ww wil weten...