Je moet even kijken wat voor spellen vind je gaaf en daarop zoeken op www.tothegame.com ofzo. Halo wordt al door iedereen aangeraden (ook door mij) en anders moet je de mediamarkt nog een keer inlopen en daar eens kijken of je wat gaafs ziet. En vragen of je het daar even mag spelen. Je wilt toch wel weten of het de moeite waard is (Bij MediaMarkt in Adam mag dat iig wel)
HALO is de moeite waard ... kdenk niet dat je er veel gaat vinden die een andere mening hebben. by the way, over pgr, dat speel ik idd ook als afwisseling, je doet er dan wel redelijk lang over.
als je budged nu wat alger is door die geweldig goede aankoop van je kun je ook je games tweedehands halen bij de forum kopen/ruilen enzo. Scheelt je een aardige duit en de spellen doen het net zo goed als die in de winkel liggen.
volgens mij was van de week (voor gisteren dus ) al bekend dat xbox Prijsdaling kreeg Zeeeer binnenkort .. dus niet piepen .. want dat kattengejank van je nu haaaaaat ikkkk :r . anywayz heb je wel menu in Jurrasic Park3 gevonden .. of start hij meteen film en heb je nikz anders gezien > ??
shiggy: Jij bent niet genaaid, je bent gewoon plain stupid. Het staat heel duidelijk dat het om een film gaat. Dat jij die Xbox verliesgevend vind zet mijn woorden nog meer kracht bij. Is de GameCube niks voor jou? Daar is de prijs altijd stabiel en kan je herkenbare spelletjes met Mario kopen.
Als het goed was geweest had je een demo cd bij je xbox blad moeten krijgen. Er staat n.l. dat je het engelse blad met democd hoort te krijgen. Dus wat dat betreft ben je wel genaaid en zou ik terug gaan voor de democd. Misschien zijn ze vergeten deze cd te geven omdat ze ze meestal uit het blad halen om jatwerk te voorkomen. Anne
Ik heb jackshit gehad bij die magazine, en het betreft helemaal geen engelse maar een nederlandse "speciale"magazine.
Kom jij wel echt uit Den Haag? Volgens mij ben je gewoon een domme beld die zijn hersens niet gebruikt.
Moet dat? Iemand beledigen terwijlk je hem nooit hebt gezien. Ik ga toch ook niet op je zitten vitten, of ben je zoiemand die het forum afloopt naar dommigheden om ze nog meer af te kraken? Ik ben nog veel erger geboren en getogen in DEN HAAG
Re: Re: Genaaid door aktie Idd moet jij ff wat inbinden, niet dat bij jou de slimmigheid van je posts afdruipt. Iets gezelliger doen.
ah dudes doe niet zo serieus man. Jezus lekker intelligent oke. Sorry hage nees! En Xenior doe jij maar gewoon ff chill dan doe je al gek genoeg.
wazzup Hahah Beware voor de hagenezen Zijn der wel een aantal hier op de forum heb ik gezien Maarja Shiggy arme jongen heb je nou al een spelletje om te spelen of nog steeds nie want zo gaat het nie goed he Je praat meer over die film die je erbij kreeg dan waar de Xbox om draait de Games! haha of wist je niet dat je dat ook nog ermee kon doen haha maaruh je bent zo te zien druk bezig bij verkopen en kopen van spellen dus moet toch wel lukken neem ik aan ondertussen of niet?