@ V-loop [als aanvulling van Panzerdelta]: Vergelijk het met de PC. Je betaald bijvoorbeeld 40 euro per maand voor internet zelf. Daarnaast moet je nog is zo'n 11 euro betalen om WoW te mogen spelen. Niet dat het zo'n ramp is voor mensen, er zijn er zat die het gedaan hebben. [soms té veel als je in Ogrimmar rondloopt en chello hebt...]
Ohw ja zo had ik het nog niet bekekend sorry, Ik vind dat wel echt lomp, het gaat mij echt niet om die €10,- ofzo maar dat je gewoon nog eens extra moet betalen boven op je al reeds betaalde abo voor live! Weld paar geldwolven daar bij blizzard. (maar nog eens er is nix zeker dus ga me nu niet onnodig kwaad maken )
Ze denken toch niet dat ik weer een nieuwe character ga maken op de xbox en weer verslaafd voor 7 maanden word aan WoW?
wat dachten jullie van WoW2 op de x360 iig, jammer dat het niet doorgaat (hoewel, het zou een afleidingmanouvre kunnen zijn )
jammer. Maar die nieuwe FF 10 euri p/m? WTF. Da's 2x zo duur als Xbox Live zelf per maand. Stomme gierige jappen. Een WoW2 of Diablo 3 lijken me wel leuk, zolang ze geen extra geld p/m vragen.
Tja, wordt idd lastig als je niet eens mág werken. Ik vind de 10 euro per maand geen probleem op zich, als mijn broer tenminste weer wil meebetalen [zoals hij in z'n eentje WoW betaald] Daarbij heb ik nog zo'n 3 baantjes waar ik terecht kan.
Eitje dus als je bijna 6 eurotjezz per uur verdiend Marre... echt super tjizz dat Diablo naar de 360 komt.. hopelijk dan he.
Ik mag helaas nog niet werken, dat duurt nog 3 jaar Misschien dat ik de auto van mijn vader/moeder mag wassen + klusjes doen.
Ik hoopte eerst op WoW ook al heb ik beide diablo's platgespeeld.. maar met deze info hoop ik dat het zo word.. diablo 3 maar dan met heeeeel veel spelers.. klinkt erg goed.. diablo was al goed maar dit word vast nog veel beter.. helaas zijn het pas geruchten..
ow my fckn god!! diablo 3!! alleen al als ik eraan denk kom ik spontaan klaar (sorry he) maar dat moet poepruig worde hoop et egt dat die uitkomt op de 360 ik speel diablo 2 nog steeds dagelijks...
Kan iemand mij precies uitleggen wat diablo pecies is (nee,ik weet niet wat dit is voordat de vragen van verbaasdheid komen) En nu dit is bevestigd kan de topic titel toch ook wel worden veranderd of zie ik het nu weer eens verkeerd.