Gerucht: Blizzard komt met een Xbox 360 spel!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 26 okt 2005.

  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm ja hoe leg je diablo uit?
    nou je kiest een char en dan ga je daarmee rondwandellen in een wereld vol demonen en die moet je allemaal slopen. doordat je deze gaste sloop krijg je experience points waardoor je level up kan en dan word je dus sterker en kan je een skill kiezen en dan heb je dus een speciale manier om iemand te slopen erbij. deze skill kan je dan weer verder en verder uitbouwen, totdat je super sterk bent en diablo, mephisto en baal de 3 "eindbazen" kan slopen en als je dit gedaan heb kan je het opnieuw en opnieuw en opnieuw doen en ook met meerder spelers op internet en dat is heel erg leuk.. :)

    duidelijk? :p
     
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Oftewel: Één van de beste "hack 'n slash action RPG's" ooit op PC. Ook één van de meest bekende, gerespecteerde, populairste games enzo.
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Idd.. een begrip in de gameswereld en zeker 1 van de leukste spellen die ik ooit heb gespeeld..
     
  4. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    tot 3 maanden geleden was ik wild enthousiast geweest als ik hoorde dat WoW naar de 360 zou komen, nu niet meer. Ik speel het nu gewoon op de PC en ik zie geen mogelijkheid voor WoW met een controller daarvoor zijn er teveel opties en moet je bij teveel toetsen teglijk kunnen komen, ik heb gewoon al meer dan 18 dingen die ik met grote regelmaat aanklik, en dan nog 100 anderen die ik niet elke 5 minuten maar elke 10 minuten aanklik, onmogleijk zonder toetsenbord of muis.
     
  5. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Diablo 2 was echt een mastergame. Man dat spel heb ik lang gespeeld, minstens drie jaar. Ongelofelijk wat verslavend en tof om online te spelen met wat vrienden. Maar is dit nou een gerucht of een feit? Diablo op de 360 lijkt me egt zwaar relaxt, ik hoop alleen dat het ook echt werkt...
     
  6. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goede MMORPG op de X360 lijkt me echt helemaal top. Ik zou me een game als Diablo helemaal kunnen voorstellen met een controller. Spells die berusten op goede toetsencombinaties en dat soort dingen. :D

    Als ik er een extra bedrag voor zou moeten betalen en ik speel de game echt vaak dan zou ik het er wel voor over hebben.
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    hopenlijk is dit waar , want dat word diablo 360 de bom
     

Deel Deze Pagina