mar je kan tog praten als je niet in de game zit!!! en als xbl het niet doet, kan je ook geen pm's sturen ik zou wel een soort e-mail adres willen zien, dan word het Dabombe@xboxlive.com , dat lijkt me wel wreed !! en dat je daardan je pm's naar toe kan sturen?? hmmz, weer een goed iedeetje van mij
een gedeelte hiervan zagen we ook al in het eerste filmpje van de dark master, ik denk dat ms gewoon geen tijd had om het met de launch al geintegreerd te hebben.
Jammer dat je voor die webpage moet dokken. En zeker dat het in de maandelijkse bijdrage zit, dan heb je niet eens de keuze. Maar ja, vooral muziek uitwisselen en praten zonder in een spel te zitten lijkt me cool.
Klinkt idd wel als een typische MS actie mar misschien dat 't in de maandelijkse kosten "zoals die al gepland waren" zit... als ik maar onder de prijs van een starterkit uitkom vind ik alles best
Ik denk niet dat het onder de prijs vande strate zal gaan zitten ... en ik denk dat de starter straks duurder gaat worden ... maar ja dat is pure speculatie
Dat media player gedeelte is wel nice. Ook wel tactisch van MS. Kijk een hoop mensen bouwen hem om, om divx te kunnen kijken. En nu kan dat strax gewoon zonder ombouwen.
op gamesindustry.biz staat: ....."Microsoft may well hook the console into its own DRM (digital rights management) systems, thus allowing people to purchase or rent films and music online and play them on their Xbox.".... ook leuk!!!
eng, zoiets had ik t over in 't PS3/Xbox next topic....misschien ben ik toch paranormaal ipv abnormaal....
tis er denk ik (en dachten andere in 't "toekomst kijken" topicje) nog te vroeg voor, omdat je best een tijdje op je film moet gaan zitten wachten voordat je em kan afsplen, of als 't streaming is is de qualiteit van 't filmpje en/of de snelheid van internet nog te laag
als je beetje goed internet is hij binnnen twee uur wel klaar maar dan zou hij tijdens het gamen wel door moeten pompen met die op film op je hard disk