Dat dacht ik ook al... Aan de hand van zo een klein stukje al zo een conclusie trekken... Niet dat ik het erg zou vinden als het waar zou zijn
Dat ziet er inderdaad verdacht Goldeneye'esk uit. Van mij mag het in ieder geval. De gameplay van Goldeneye staat nog steeds als een huis. Maar ja, tot het hoge woord eruit is blijft het gissen, *houdt toch stiekem zijn vingers gekruist*
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=182846 Goldeneye wordt dus min of meer bevestigd, maar voor detail moeten we nog een weekje wachten
Maar dat kan net zo goed een andere shooter zijn. Hoeveel games spelen zich wel niet af in een bebergd en besneeuwd gebied?
Als je het plaatje vergelijkt met het oude plaatje lijkt het toch wel verdacht veel op elkaar. En niet zo pessimistsch he! *)
Mjah, maar het doet me ook aan een deel van Rainbow Six denken... Maar zoals ik eerder ook al zei: ik vind het alleen maar tof als de remake eraan komt Maar gebaseerd op een stukje van een screenshot....
Er is weer een hoop bombarie rond dit spel. Dat is wel vaker zo bij Arcade titels. En als het spel uit is, speelt niemand het meer na een week. Met Bomberman moet ik altijd veel moeite doen om een match te vinden. Ook schreeuwden veel mensen moord en brand voor Sensible Soccer. Dat spel wordt nu al bijna niet meer gespeeld. GoldenEye staat in ieders geheugen als een fantastisch spel. Ik denk dat het een tikkie tegen zal vallen als je het nu weer speelt. Ik heb ook vaak gehad dat ik bepaalde spellen of programma's ging romantiseren in mijn hoofd. Via YouTube kan je dat tegenwoordig weer snel opzoeken. En dan sta ik soms raar te kijken hoe lomp de dingen zijn die ik vroeger zo gaaf vond. En dit kan ook best het geval zijn bij GoldenEye. Persoonlijk loop ik er niet warm voor, want ik vond zelfs in die tijd GoldenEye al niks. Het stuurt ook voor geen meter met die N64 controller. Maar daar heb je natuurlijk nu geen last van met de 360 controller
Volgens deze site is het bevestigd dat Goldeneye naar Xbox Live Arcade komt.. Hij is alleen wel uitgesteld, vanwege onenigheid over de licentie tussen Microsoft en Nintendo.. http://www.joystiq.com/2008/01/13/xbla-goldeneye-confirmed-also-canceled/ Volgens deze site is hij zelfs volledig gecanceled.. http://www.gamegrep.com/news/6853-goldeneye_007_for_xbla_canceled/ Nog meer nieuws (weet niet waar ik het moet posten): Om ongeveer 16:30 Nederlandse tijd komt John Schappert (Microsoft Corporate Vice President) aan het woord op de GDC 2008, in zijn speech gaat hij 'grote' aankondigingen doen over de software voor komend jaar op de Xbox 360..
Nintendo heeft enkele rechten op de game Goldeneye, waardoor deze specifieke game of een remake niet zomaar uitgebracht kan worden. Banjo en Perfect Dark hebben ze geen rechten op gehad, vandaar dat die ook uitgebracht (kunnen) worden op de Xbox Echter, het leukste aan dit gerucht is dat ze een inside scoop en hands-on hebben gehad. Goldeneye is kortgeleden gecancelled, dus het kan best een artikel zijn over GoldenEye en de development van de game voordat deze gecancelled werd. Het hoeft dus nog niet te betekenen dat de game werkelijk komt. Als hij komt wordt het volgens mij wel een arcade titel.
anders kunnen ze altijd nog de orginele perfect dark naar live brengen. beste spel samen met zelda ocerina of time
Ik ben er toch denk ik achter... Quote van de blog van vandaag: Als je goed leest zul je begrijpen wat ik nu ga vertellen. Het gaat dus idd wel over de Goldeneye remake, maaaaar... de game is gecanceled en hun artikel gaat dus over het hoe en wat achter de cancel en de development ervoor (hands-on). Vandaar ook denk ik het dikgedrukte stukje: Will you, like us, be just a little bit angry too? Angry omdat ie toch gecancelled is zoals berichten eerder hebben gemeld?
Waarom zouden ze dan "Little bit" zeggen. Ik zou aardig kwaad zijn als die inderdaad is gecancelled en dan maakt de reden me weinig uit . Maar het zou inderdaad goed kunnen dat dat inderdaad het verhaal is.
Dit is gewoon een cheesy methode om iets te hypen, iets wat gecancelled is notabene Stelletje losers daar...
Toch ben ik benieuwd naar volgende week woensdag. Ik hoop iets goeds te zien. Dat angry gebeuren kan ook gewoon lulkoek zijn.
Lijkt me sterk dat ze dat doen... de mensen daar snappen heus wel dat ze na de onthulling dat ie wel zou zijn gecancelled, zich alles behalve populair maken. Zou me geen zorgen maken.. deze komt er wel, gewoon wat later.
Losers? Of hele goede marketing voor een niet zo boeiend verhaal? Misschien brengen ze Goldeneye wel uit als full game voor de volle mep, met online mp en opgewaardeerde graphics, en zijn de schrijvers een beetje boos omdat dat veel duurder is dan een arcade game. Who knows? De tijd zal het leren