[Gerucht] Halo 2 in November

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 17 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd ,de mensen hier snappen het gewoon niet.hij wordt niet afgeraffeld hij is gewoon af dan.

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Precies. Dat probeer ik nu ook al 2x duidelijk te maken.

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mar waarom zouden ze erover liegen? Dat lijkt me niet erg slim.
    Ik hoop dat hij pas in 2004 komt, dan is ie gewoon af voor mijn gevoel.

En XiroKe; jij zei net nog
    En nu;
    :confused:

4. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan lagen ze eerst misschien achter op schema en hebben ze dus de releasedatum verschoven, maar die achterstand kunnen ze nu weer ingehaald hebben, waardoor hij in november af is.

En als hij in november af is, moeten ze hem dan nog maar een paar maanden bij Bungie laten liggen, omdat anders iedereen denkt dat hij afgeraffeld is :confused:

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ok ik agree. Nu hopen dat ie in nov komt .... :9

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik geef je 2% kans.

7. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf hopen maar jah eind van het jaar komen zoveel leuke games dus ik zal me wel vermaken ;)

9. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2% is nog altijd een kans, dus het kan dat hij in november komt. Als dat niet zo is maakt het niet zoveel uit, want mijn portemonnee is waarschijnlijk niet zo blij met al die topgames in een korte tijd.

10. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 dit jaar.....ik (we) kunnen maar een ding doen..afwachten.

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Pfft Bungie zegt zelf 50 keer dat ze in 2004 klaar zijn. Wat is het nut van microsoft om in november te launchen? Iedereen denkt dat de game in 2004 komt dus een suprise release zal een beetje dom zin. Ze willen juist hype opbouwen. Live wordt echt wel genoeg verlengt met Project Gotham Racing 2, Amped 2, True Fantasy, Counter Strike, Top Spin Tennis, Crimson Skies en de hele rits sport titels.

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dan moet je verder terug in de thread kijken. Meerdere kerels zeggen ergens begin 2004, maar waarom begin 2004. Dat slaat al helemaal nergens op of hij komt in November of gewoon in April. Dat bedoelde ik.

13. hello

hello Guest

hij komt en daar gaat het om een maandje eerder of later gaat niemand dood aan.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hij blijft terug komen het gerucht

Rumor Central: Halo Before Xmas?

I heard something in particular that amazed me today. I work for EBGames and I was talking with a Manager from Gamecrazy down the street. All's I have to say is that HALO 2 IS COMING! The Xbox Rep for us and them (Gamecrazy) told the Gamecrazy DM to be prepared for Halo 2.

The DM then told all the store managers for them to get ready. Halo is going down to $19.99 on the 15th we believe and Halo 2 is coming VERY VERY soon after. Very as in the same day!

I can not completely verify this but the guy actually took me to the side and told me this away from the customers. And he is a good guy and wouldn't get my hopes up so much. I believe him because the ship date is April 1st(April fools) and they were set to bring it out the 15th anyway. This month our Vender of the month is Xbox (wonder why?), and we mysteriously have a deal for trade in towards trading in games toward Halo 2. Either the Xbox rep is totally pulling one, or he is telling the truth but I would take a Xbox Rep word over anyone elses

15. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Bron :9?

16. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    als dit waar is...en ik heb een gevoel van wel..dan zou dit fantastisch zijn!

17. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet, het zou wel vet zijn als die mid nov komt.
    Toch zet ik er mijn vraagtekens bij.

Ik zou ook wel de bron willen weten.

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Whehe waar ben je nu fardo met 14 november? :+ hadden allang reviews en beta van moeten zijn rondgestuurd nu :)

19. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil niks zeggen maar Halo 2 is allang uit man! Ren nu naar de winkel! Heb jullie de review op de mainpage niet gezien ofzo? :confused:

Ik denet op Xbox Live, een gozer speelde een grunt, ik zo een plasma grenade op zijn kanis, echt recht op zijn onderkin, lachen joh! Hij rennen en met die voice mask gillen, ik viel van me stoel! Maar die lijer rende dus ook nog eens recht op mij af! Whaha! Kregen we allebij een kill. Wel jammer, want ik had de vlag bijna...

20. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha geen leuke grappen hoor Kobold !!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina