1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gerucht] Halo 2 in November

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 17 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe nee ik verwacht hem nu 15 december :9

maar ik hou van slechte info verpreiding

dit stond op een zeer vage site ... maar toch

(NB ik ben beta tester .... *) ... ik was de grunt als je ook de beta versie hebt)

2. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    uhm waarom praten mensen steeds over rondgestuurde beta's???
    Ik weet niet of men het weet maar beta testing doen ze zelf (staat op hun site).
    Denk dat ook bladen voor reviews pas rond de release hun review exemplaren krijgen en niet een vroege beta deze maand.

3. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het gerucht waar zou zijn, dus dat Halo 2 nog voor het einde van het jaar zou komen, dan zou MS noch Bungie er ook geen hele hype van maken, dus ook reviewmateriaal of vroege beta-testings zullen uitblijven, om het een voltallige verrassing te maken.

Dus om het gerucht te gaan ontkennen omdat er nog geen [p]reviewmateriaal is verschenen is onzin.

Verder zegt deze opmerking niets over het feit of ik het verhaal vind kloppen of niet :p

4. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het best kan zijn dat Microsoft en Bungie voor een 'stille' release gaan. Ze willen al de hele tijd niks zeggen over wanneer het spel uitkomt (lees de halo2 FAQ op halo.bungie.net) en de release date was laatst toch veranderd van begin 2004 naar een onbekende datum?
    Het zou dus best kunnen dat Halo2 binnenkort al uitkomt.
    Ik hoop het in elk geval wel:9

5. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Allemaal dikke onzin als je het mij vraagt. ik denk wel dat ze er nog wat langer de tijd voor nemen, om het echt perfect te maken

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Onzin. Als het geen onzin is, dan hebben wij Europeanen er niets aan. Als H2 in Amerika op 15 november komt, dan is het meest logische (imho) dat H2 op 14 maart in Europa gereleased wordt.

7. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan mijn december ook niet meer stuk.............

:D O-) :{
    Kelovitz

8. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou toch geweldig zijn als hij dit jaar al uitkomt.

_O_ Ik bid er elke avond voor_O_

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik bid er niet elke avond 8) voor maar het zal zeker tof zijn als het spel binnenkort uitkomt, ik hoop over 2 a 3 maand _O_

10. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het beter als ie volgend jaar uitkomt. Want dit jaar komen teveel topspellen en ik ben ook niet de rijkste.

11. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als hij dit jaar uitkomt, is ie volgend jaar misschien al afgeprijsd en bespaar je nog meer geld:)

12. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    ja maar mij kennende moet ik hem op de release hebben. Anders ga ik flippen.

13. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    J. Allard en die anderen hebben al 2 keer ons duidelijk gemaakt dat Halo 2 een wereldwijde releasedate zult hebben, dus crap dat hij op die belangrijke dagen (15 november / 14 maart) uitkomt zou niet kunnen, als het voor de een een speciale dag is zal dit voor de andere niet zo zijn.

14. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    die geruchten beginnen nu wel errug hardnekkig te worden...

16. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    dat is idd wel zo :eek:

mijn bankrekening stroomt al leeg en met zoveel spellen zal ik teveel keuze moeten maken... (PGR2 of Halo 2 (als hij in December uitkomt dan))

:eek: :eek: :eek: ik hoop toch in dit opzicht dat hij volgend jaar uitkomt

/edit:

neemt niet weg dat het een geniale zet zou zijn van MS om net voor kerst Halo 2 te releasen... iedereen koopt hals-over-kop een Xbox met Live! en Halo 2, alleen door die release...

en dan ook nog eens met kerst, zou zeker een briljante zet zijn :D

Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  17. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er eigenlijk helemaal niks van. Het kán helemaal niet waar zijn (ook al probeer ik mezelf te overtuigen van wel).

18. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    jij kan niet weten wat zich achter de deurtjes van Bungie en Microsoft afspeelt...

19. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft dan vele voordelen voor MS en Bungie, als die suprise release dus komt, dan zullen er pas reviews en dergelijke verschijnen na de release.

En als we allemaal eventjes terug denken aan Enter The Matrix, doordat gewoon niemand beta mocht spelen en de game telkens maar gehyped werd verkocht de game mede door dat punt massaal.

Als dus Halo 2 met kerst in de winkels zou liggen, zou iedereen het meenemen, alleen al omdat 't Halo 2 is.

20. sneaky

sneaky Guest

allemaal bullshit.HAlo komt gewoon in 2004 uit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina