1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gerucht] Halo 2 in November

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 17 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb 2001 :eek: heb ik al zolang mijn xbox ;) ... maar het verhaal van 90% was tijdens E3 ...ik zou zweren dat ie in een verder stadium was ... vooral omdat ik had vernomen dat deze beta stage (intern) had behaald (17-7)... en men doet pas op het einde de voice overs en de soundeffects + cut scenes ... de build op E3 voor level 1 was gewoon af ... nothing more ... nothing less

Ik verwacht geen Halo Deluxe omdat bungie zelf al zei dat er geen hooks waren om deze game live te maken .... misschien een demo Halo2 ... misschien Halo2 zelf ... maar beide lijkt me nu heel erg sterk ... dus ik verwacht ook nee ... er komt geen halo2 of deluxe voor kerst

2. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien hebben ze speciaal voor de E3 het eerste level alvast afgemaakt, om een mooi stukje te kunnen laten zien:)

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het is niet eens het eerste level oid, het is gewoon een level speciaal gemaakt om Halo 2 op de E3 te laten zien.

Bungie heeft officieel gezegd dat Halo 2 niet in 2003 uitkomt, dus 'lijkt me erg sterk' is zacht uitgedrukt.

Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  4. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat er een Halo Deluxe komt. Het zou mij niet verbazen dat Halo als classic uitgebracht wordt met daar wat extra`s bij en een speelbare demo van Halo2.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Op de homepage staat nu dat er een gerucht is dat er een Halo Deluxe met XboxLive v aankomt voor 15 nov. Is dat niet een beetje laat??

Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  6. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Is het niet zo dat qua programmeren de pc en xbox redelijk dicht bij elkaar staan?
    Nu de pc een halo met multiplayer heeft, is het dus misschien niet eens zo gek dat ze dat relatief simpel over kunnen zetten naar xbox live.

Of het nut heeft, met halo 2 een paar maanden van ons vandaan, is een andere vraag, aangezien ik persoonlijk het er niet voor zou kopen.

(maar als ze het als downloadable add-on uitbrengen ben ik een happy camper :))

7. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Halo2 is nog minstens 5 maanden van ons vandaan dus als Halo Deluxe rond decemeber uitkomst met live-functie ga ik hem zeker halen. (Halo heb ik zelf nog niet, alleen af en toe geleend)

8. Tha Thomas

Tha Thomas ...............

Leuk Bevonden:
    0
    GEEN halo, das wel heel erg :p

En wel voor iemand in de buurt van nijmegen woont

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het word gekker met de dag, kijk maar eens wat bungie nu weer aangekondigd heeft :cool:

Mijn vermoeden is nu dat Microsoft/Bungie iets gaan aankodigen ... misschien XAN/XFN of zo? Waarom wil bungie anders een .net password gaan gebruiken ... content voor msn leden?

Mogelijk dat Halo2 15 november een echte release datum krijgt ... maar de verhalen kloppen niet echt meer

10. THA MATRIX

THA MATRIX De Meneer

Leuk Bevonden:
    0
    bull shit als je denkt dat halo 2 nu al uit komt... ze gaan toch eerst vies veel reclame maken en dan 3 maand van te voren pre-orderen. Dit gaat echt grandioos tegenvallen.. iedereen begint toch te hopen dat het halo 2 is dus het gaat zoiezo tegenvallen... Blunder voor microsoft dat er zulke geruchten op den internet zijn

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Halo2 komt nu niet ui ... lezen ;) ... maar ik raag me af wat er gaat gebeuren ... ik dacht in Juli dat deze in November uit kwam ... maar nu weet ik het niet meer ... in ieder geval niet in November (anders had ik het wel geweten)

Het bovenstaande bericht komt van de bungie site zelf ... Ik vraag me nu af ... waarom bungie nu opeens overstapt op MSN? ( dat zouden ze alleen maar doen als er daadwerkelijk een content systeem kom ... mensen kunnen dan alleen in dat gedeelte van bungie.net komen als ze "lid"zijn van MS....

12. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    halo 2 is allang uit hoor.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Soms moet je weten waar de grens ligt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.