1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gerucht: Morgen (29 maart) grote aankondiging van Microsoft

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Of ze hebben voor GTA4 de rollen omgedraaid. Een tijdelijke exclusiviteit van 7 á 8 maanden op de X360, en daarna op de PS3/PC. Voorheen had de PS2 een tijdelijke exclusiviteit.
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Mmm, ik kan me nog herinneren dat ik mijn PS2 kocht puur om GTA3 te spelen. :cool:
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dag PS3! :+
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.098
    Leuk Bevonden:
    2.253
    Hmm. Microsoft? :)
     
  5. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, ik heb toen ook een pstwo gekocht voor gta3.
    Uiteindelijk heb ik veel meer hot shots golf gedaan maar dat terzijde.
     
  6. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het waar is, maar ik denk het niet. Als GTA IV exclusive wordt zou het betekenen dat ze verlies gaan maken; de game heeft dan een kleinere afzet (minder consoles om op te verkopen = minder geld). Maar het zou ook zo kunnen zijn dat ze zelfs verlies zouden gaan maken als de game op beide consoles uitkwam en dat ze daarom een mega contract hebben gesloten met MS om zou de schade te beperken.
     
  7. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.xbox360fanboy.com/2007/03/21/rumorang-microsoft-not-buying-take-two/

    Microsoft zal niet Take two kopen. Maar Rockstar valt ook nog onder de mogelijkheden. En dat 2K bijvoorbeeld naar Ubisoft gaat.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    woooh dikke lochte shit man! dikke PS3-dis :cool: nu voelen zij ook eens hoe het om te moeten wachten op zo'n goede game. ik kon ook haast niet wachten om hem te spelen, terwijl mijn buurjongen hem al had uitgespeeld op zijn PS2.
     
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    t zou wat wezen hoor!
    GTA is zo'n bekende naam wat iedereen gewoon moet en zal hebben...:9 of ze het nou kennen of niet..
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wahaha dat zegt sony nu wel dat het niet veel uitmaakt als GTA er niet meer voor hun is maar iedereen weet dat zon beetje elke PS2 gebruike GTA SA wel hadt gekocht en dat dus een redelijk bedrag is wat sony dan erbij kreeg! Wat als het inderdaad waar is MS er nu bij krijgt :) :thumbs: \o/ Balen want er zullen inderaad een aantal PS3 lui zijn die de PS3 kochten voor GTA4 wehehehe :x _0/
     
  11. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou echt geweldig zijn; GTA IV (tijdelijk) exclusief op de Xbox 360. Dan heeft Microsoft echt goud in handen.
     
  12. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als het sfeertje er tenminste dan nog in zit, hoop op goede ouwe muziek. Dat was reden dat ik GTA3/VC ontzettend veel heb gespeeld. Mij kon San Andreas niet echt boeien, omdat het tegroot was. Begin stadje was toen wel leuk, maar daarna had ik het wel gezien.
     
  14. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    same here, sa was echt veel te groot, ik had niet echt iets met die steden, zoals ik dat wel met vice city had.
     
  15. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha vet gruwelijk nieuws! GTA exclusief zou heel erg mooi zijn voor MS, maar ik denk niet dat dit zomaar zal gebeuren. Sony mag dan arrogant zijn af en toe maar als ze deze troef missen.. oei dat gaat ze pijn doen!
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zal waarschijnlijk weeral iets stom worden, zoals tegenwoordig met alle grote aankondigen is :{.

    Als het toch over een exclusiviteit gaat, gok ik hoogstens op een tijdelijke exclusive.
     
  17. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Jammer, dat word waarschijnlijk weer een tijd wachten voordat ik 'm op de PC kan spelen.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    216
    Hmm stel dat GTA IV een MMO wordt ... dan betekend dit ook een boost voor Games voor Windows Live en Xbox Live ..... de wereld van GTA is dan alleen beschikbaar voor LIVE gebruikers

    Okay ik draaf door

    Waarschijnlijk wordt morgen gewoon de HALO 3 beta aangekondigd
     
  19. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad fardo je draaft door.. ook al is het wel een vet idee.. maar je drijft door en heb even geduld tot morgen aub :+
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    216
    Ik had in januari 2006 ook al zo'n stom gerucht gepost over een zwarte Xbox 360 :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina