Gerucht nieuwe Nintendo-console

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lorre, 31 jan 2003.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ok, misschien komt dat nog wel, maar daar ben je dus wel weer geld voor kwijt.... Dat is het probleem ze kunnen allerlei uitbreidingen uitbrengen maar je betaald er vaak wel weer grof geld voor..

2. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb het dus over de toekomst, eerst had nintendo een grote bek dat ze pas met een nieuwe console uit zouden komen in 2008, maar nu zien ze waarschijnlijk in dat ze met de gamecube niet op gaan kunnen tegen de ps3 en xbox2.

Opzich is daar nix verkeerd mee maar ga dan niet zeggen dat je de cube gaat steunen tot 2008, als ze dat waarschijnlijk toch niet gaan doen, dat is namelijk niet echt rendabel.

3. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht 't allemaal wel af..... ik ga er nu echt niet wakker van liggen voor wat er misschien in 2005 uit gaat komen.

4. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    ff of topic: Maar hoe krijg jij die avatar op dit forum? die is toch veelste groot, in bytjes bedoel ik dan he......

er mag maar : 10096 bytes

en jij hebt : 41540 bytes

Dus hoe kan dat ?????????????????

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    huh? Ik vond de Dreamcast revolutionair en de PS2 duidelijk niet. De PSX was revolutionair, de N64 was een upgrade van de psx en de Dreamcast is revolutionair.

eerste generatie PS2 games haalde het niet eens tegenover de Dreamcast games en Halflife op de Dreamcast molde alles op de PS2 als ie uit was gekomen...

Sony beloofde idd fotorealistische shit maar kwam met niks.. daardoor heb ik hem dus niet gekocht. Ik wou de next-generation. Ik speelde Soul Calibur toen Tekken Tag uitkwam.. sjeez wat heb ik om die bout game gelachen zeg.. en die mensen maar zeggen woooow dit is mooi!!! sukkels.. :)

Daardoor heb ik gewacht op de Xbox, die gelukkig wel belofte hield en Halo en PGR heeft afgeleverd.

6. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de dc niet echt revolutionair eigenlijk.. wat was er zo revolutionair aan dan?

zoals ik al zei zijn die berichten gewoon geachterhaald.. maar ze zijn er inderdaad achter gekomen dat ze zich gewoon harder in de strijd moeten gaan gooien blijkbaar, want Satoru Iwata heeft al gezegd dat Nintendo aan een opvolger bezig is..

7. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    hmm ik denk dat de verkopen van de GC wel voorbij de XBOX gaan...omdat?
    omdat binnenkort TWW uitkomt in Amerika en check dit maar ff:+
    en dan heb je ook nog is MP en TWW in Europa:/
    toen de SNES net uit was deed ie het ook best slecht...de SEGA MD deed het toen veeel beter...maar toen er meer titels kwamen voor de SNES haalde de SNES de MD net op einde van de 'console war' in en won toen net...
    kan best zijn dat het met de GC ook zo gaat...of het blijft gewoon even slecht gaan en de GC eindigt 3de in de 'oorlog'
    achja we zullen zien:)

8. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet waar parasite, dat kwam door mis management van Sega. En in de tijd dat de SNES eindelijk bijkwam de Megadrive eigenlijk al opgegeven was. (In favor of the saturn.). In 1994 deed de megadrive al 5 jaar mee namelijk, zodoende kreeg hij 2 upgrades de Sega CD (die ik dus echt niet slecht vind) en de 32x

Deze was Domme zet van sega. Hierdoor kreeg de Megadrive de stempel dat hij minder was dan een SNES. Dat terwijl de HoofdCPU van de Megadrive echt stukken krachtiger was (in veel spellen als Alien Soldier van Treasure is dit dus ook duidelijk te zien). Ze hadden net als de SNES de extra chips op de cart moeten doen. (Want Spellen als Starfox kan de SNES officieel niet, hij moet dan hulp hebben van extra SUPER FX chip op de cart). Het domme was dat Sega al zo'n chip had voordat Nintendo hem had (Sega Virtua Processor, (hij zat ook in sommige arcade kasten, en is ontwikkelt in samenwerking met Hitachi)), hij is alleen niet genoeg gebruikt en voor domme arcade conversies en dan was de prijs van 90 dollar ook te hoog.(Virtua Racing anyone. Goed spel hoor daar niet van, maar op de Megadrive was het gewoon niks) Maar de chip kon haast hetzelfde als de SuperFX chip van Nintendo.

Sega heeft gewoon in de nadagen van de Megadrive, de Megadrive opgegeven voor de Saturn (1994 (van 1988 tot 1994 zijn beste tijd was vanaf 1990 (Sonic was born in that year) tot 1994). En de SNES is sowieso doorgegaan tot 1997, en daarna nog wel een jaar (omdat een nieuwe console niet gelijk fantastisch verkoopt (N64) en je van je vooraad oude consoles af moet). Dus vindt je het gek dat in het einde de SNES meer heeft verkocht, het ding is later begonnen en langer doorgegaan. Het zou hetzelfde zijn om de verkoop cijfers van PS 2 en XBOX te gaan vergelijken. Dat kan je niet, tenzij je een vast aantal jaren van beide pikt (laten we zeggen de 5 eerste jaren), daar de verkoop cijfers van pakken en dat delen door 5.

Maar dan zit je nog met een probleem, want er zijn ook genoeg third party MD's verschenen, en de Sega TerraDrive (PC en MD in een). een Paar arabische MSX'n die ook een megadrive ingebouwd hadden. Dus dat word moeilijk.

Laatst bewerkt: 14 feb 2003
  9. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    XD LOL! what was i thinking?

10. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit, iedereen maakt spellings fouten. Zeker als je op een forum moet posten. Ik vind dat mensen er niet zo op moeten letten. Tenzij het echt onbegrijpelijk is. Maar dan kan je het ook nog verbeteren toch :+ .

Hehe wees blij dat je níet zo'n spellings wonder als ik ben (is sarcastisch). Ik ben gewoon de nachtmerie van elke leraar Nederlands. :"NEEEEE DIE DT HOOORT DAAR NIET!!!!!!! IMBICIEEL!!!!"

11. yentl

yentl Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    Welke? Noem je maar 1 goeie game die voor de psone uitgekomen is? (laatste half jaar)

Deel Deze Pagina