1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Gerucht PS3 gaat 700 euro kosten

Discussie in 'Games' gestart door harry potter, 12 sep 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    lol...

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha het kan mij eerlijk gezegd niet zoveel schelen wattie gaat kosten, ik koop um toch wel gelijk bij de release....of dat nou voor 500, 600 of 700 euro is (dat laatste lijkt me eerlijk gezegd ietwat overdreven maar we zullen het gaan zien) ;)
    Nog tijd zat om te sparen, en tis een kwestie van prioriteiten stellen zoals met alles waar je je geld aan uit wilt geven :)
    De PS3 is bij mij minstens net zo welkom als de X360 hoor, en tussen die 2 zal hier nog wel een jaartje ofzo overheen gaan dus komt goed ! :D

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ach gelukkig heb ik een broer die graag de PS3 wil. Dus als we dat dan ff delen komen we op 350 balle per man uit, valt dan nog mee. We hebben al allebei een PSP en die kan je der ook opaansluiten (toch :eek:). Dat zit wel snor..

4. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    De psp kan ook aangesloten worden op de 360. Zowel ps3 als x360 hebben usb aansluitingen.

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja maar de vraag is of de xbox 360 en psp driver/softwarematig met elkaar overweg kunnen...

Als de psp ook gewoon als ubs-stick werkt neem ik aan van wel. Maar ik neem aan dat Metal Mark het meer heeft over compatibiliteit tussen spellen van psp en ps3, en dat zal tussen psp en 360 niet snel gebeuren! :+

6. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het zou best kunnen. Er werd al aangegeven dat de ps3 duur zou gaan worden. En daarnaast kost elke Blu-Ray speler al ruim 100 euro per stuk. Samen met al die andere crap erin zou dat ding best wel eens 600 a 700 euro gaan kosten. Zal er bij Sony niet raar van opkijken dat de prijs hier kunstmatig hoog gehouden wordt. Net zoals ze gedaan hebben met de ps2. Mwa we shall see.

7. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    iedereeen gaat gewoon xbox360 kopen is gewoon eerlijker en goedkoper dan ps..
    b.v. bij e3 liet xbox 360 in game beelden zien en dat is gewoon eerlijk en ps3 liet alles in mooie filmpjes zien.
    maar ik denk dat er veel over gaan stappen naar xbox (alleen omdat hij al zo mooi is) want hij is gewoon beter dan ps 3
    ;)

8. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Op dit moment staat de xbox360 hoger op mijn verlang lijstje. Het is net wat marine robin zegt. Sony besodemieterd de boel gewoon altijd. Al die demo's die ze lieten zien op de e3 waren allemaal pre-rendered. Wat je dan doet is gewoon liegen tegen de consument. Hetzelfde deden zij met de ps2. Die zou zogenaamd Toy story gfx kunnen produceren. Yeah right. Ik wil eerst zien wat hij allemaal echt kan en dan bepaal ik wel of ik er het geld ervoor over heb om er 1 te halen. Een ding wat wel zeker is, is dat ik er geen 600 of 700 euro voor ga betalen.

9. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Dat die duurder dan de 360 wordt geloof ik ook wel, maar zo duur zal het niet zijn. zo dom is sony ook weer niet. Ik verwacht zo 400-500 euro.

10. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ik gok op 599 euro, de PS3 zal iig niet goedkoper zijn dan de Xbox360

11. SupahMaster

SupahMaster Guest

Sony besodemieterd de boel altijd. Met de prijzen, de specs, de zogenaamde "ingame" beelden volgens sony en zo kan ik nog wel even doorgaan met opsommen.

Wat de 360 betreft, ik koop de premium versie zodra ik het geld er voor heb ( ben morgen jarig dus dan heb ik zo'n euro ( ik verwacht zo'n 130 euri aangezien er misschien één persoon extra komt die waarschlijk een stuk meer dan et gemiddelde geeft) ( Hallo tante Lenie hèhèhè )

dan heb ik misschien nog geen 360 games maar dan zet ik wat oude xbox games op me harde schijf die ik neit heb van een maat van mij, én ik kan eerst bij hem wat 360 games testen!

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Op het moment zit ik enorm fel in mijn hoofd met metal gear solid 4 en gta op de ps3, en ik vrees ook een beetje, dat mijn persoonlijke favoriete games op de ps3 gaan uitkomen. En dat zou ik ellendig vinden, aangezien die console van mijn broer gaat zijn, en als ik dan mijn favoriete topgames op mijn broer zijn console altijd moet spelen, dat geeft niet het gevoel als op je eigen console(ook bij gt5...dan...) Maar op de xbox lijkt me gears of war, ninety nine nights,....ook enorm,maarja, ik ben een zware mgs, gta,gt...fan...maja, we zullen wel zien hoe het allemaal verloopt:)

13. cdiddynl

cdiddynl Guest

geloof het maar niet mensen denk je nu echt dat sony zijn PS3 voor €700,- verkoopt en MS maar voor €400,-

Xbox 360 €400,-
    PS 3 €400,-

reken maar op die prijs want sony wil zijn concurent wel bij blijven

14. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1

Het is allang bekend dat de ps3 een heel stuk duurder gaat worden. Dit heeft Sony zelf namelijk al bevestigd. is ook wel logisch want ze hebben hele dure onderdelen erin. Wat ik al eerder zei. De Blu-Ray speler alleen al gaat al meer dan 100 euro per stuk kosten. Daarnaast krijgt hij geloof ik ook nog WIFI en een hardeschijf. plus nog allerlei andere crap dus hou er maar rekening mee dat hij echt wel duurder zal zijn dan 400.

Sony gaat ervan uit dat mensen de ps3 toch wel kopen ongeacht de prijs.

Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  15. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    De PS4 gaat €1500 kosten en de spellen €300 (de Neo Geo prijzen per spel zijn terug) De Xbox 720 Xenon kost €780, de spellen €120 per stuk.
    8)

Sony heeft hierover nog niks gezegd.
    Maar de PS2 kostte 1150/2.20371=€521,85 . Misschien gaat de PS3 net zoveel kosten, maar ik ga dat er niet voor neerleggen.
    Hoe duur zullen de spellen zijn? €70?

Ik zie wel.

16. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    De spellen zullen voor de ps3 zo'n 80 a 90 euro bedragen. WORDT GEZEGD.......voor de zielige miereneukers onder ons.

Laatst bewerkt: 13 sep 2005
  17. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dat wordt dan kopieëren eh, afgeprijst kopen.

18. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    of geen ps3 kopen.. stelletje afzetters bij sony

19. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    90 euro voor 1 game is TE absurd!

Is gewoon 200 oude guldens!

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Och joh, is dat al bekend gemaakt man!? Wooow, en ik maar denken dat,dat allemaal geruchten zijn, man man... _0/

Deel Deze Pagina