1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Gerucht PS3 gaat 700 euro kosten

Discussie in 'Games' gestart door harry potter, 12 sep 2005.

1. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan gewoon niks zeggen over ps3... Gewoon afwachten tot E3 2006. De mannen bij sony hebben denk ik nog steeds geen prijs afgesproken, mischien een prijs indicatie maar dat wij dat weten O-)

Alles wat we nu zeggen is pure speculatie:)

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Indeed, eindelijk zegt iemand iets verstandigs...

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Door wie? Niet door Sony in ieder geval.

Je leid dit (neem ik aan althans) alleen maar af aan uitlatingen door Hirokazu Hamamura (directeur van de uitgever van het Japanse gamesblad Famitsu) die denkt dat de PS3 games wel eens rond de 70 a 80 dollar zouden kunnen gaan kosten. Vervolgens maak je er zelf gelijk maar even 80 a 90 euro van om zodoende weer eens lekker te kunnen Sony bashen.

Het is dus allemaal maar gespeculeer en niets meer dan dat. Doe dan ook niet net alsof er ook maar iets officieels met je 'is al bekend gemaakt'. :{

Om gelijk maar even aan te geven waar dit allemaal vandaan komt:

http://www.gamersnet.nl/nieuws/nieuwsbericht.php3?id=7307

http://www.gamed.nl/view/8197

http://www.gamez.nl/content/nieuws.phtml?id=10344

Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ja idd, ik was maar sarcastisch toen ik op zijn bericht reageerde met och joh...:),je leest soms toch iets hoor...:)

5. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Maaruh als de PS3 zo duur wordt dan uuh, dan wordt denk ik de Xbox360 niet goedkoper als de PS3 uitkomt.

Hmm krijg ik alleen maar voordeel als ik een verouderde HDTV tegelijk met de 360 ga kopen.

Afwachten dus :)

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Houd er rekening mee dat dat belgische euro's zijn :p

7. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Had ik ook maar ergens gelezen in een nieuwspost dat ze ongeveer zoveel zouden kunnen gaan kosten. Loop nou niet zo peppi te doen want trek partij voor niemand. De prijzen van de spellen van de xbox360 zijn ook duurder dan de xbox. Heb zelf een xbox en een ps2 dus doe nou niet zo blij dat je denkt nu even heel stoer een zogenaamde fan boy op zijn plek te zetten. Heb wel op verschillende sites gelezen dat de games ongeveer die prijzen kunnen gaan hebben. Ook verschillende game ontwikkelaars hebben het hierover gehad omdat de ontwikkelings kosten omhoog gaan.

Sorry dat ik even een grote game guru heb beledingd. Aap. Dit hele topic gaat toch over geruchten. Er wordt volop gespeculeerd. En mensen achter de ps3 hebben zelf ook al gezegd dat de ps3 duur gaat worden en dat men er voor zal moeten sparen. En er is wel degelijk het een en ander over de prijzen van games gezegd. Er wordt ook gezegd dat de prijzen van de games van de ps3 nog iets duurder worden (GEMIDDELD) dan die van de xbox360. Wat de werkelijke prijzen worden zien we wel als ze in de winkel liggen.

En dan nog iets. In die links die jij geeft wordt over DOLLARS gesproken. Vervolgens dat artikel op gamed.nl dat dat artikel van gamersnet letterlijk vertaald heeft. Volgens mij zijn wij even vergeten dat wij hier in Europa altijd MEER voor games betalen dan in de VS. Daar betalen ze voor xbox games 49 em wij betalen 59. Dus zet eerst even je hersenen open en kijk naar de europese markt voordat je een grote bek krijgt. |:- _0/

8. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 games goed koop

de prijs van Perfect Dark Zero is 49.99 dolar heb ik gehoord.
    dat vind ik goed koop als alle spelen zoo goed koop zijn is de
    ps3 met 70 tot 80 dolar per game zeer duur.

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als je voorgaande post in deze thread nu eens van hetzelfde niveau was geweest, had al dit gezeik niet eens nodig geweest.

Had je eindelijk weer eens een helder momentje knul?

No shit sherlock |:-

Maar je gelooft toch zeker niet echt dat Sony met prijzen van 80 a 90 euro gaat komen zeker? Oh nee wacht... dat was immers al bekend gemaakt he :{

Tja, en dan kom je nu ineens weer aanzetten met 'het zijn allemaal maar geruchten'.

*zucht*

Laatst bewerkt: 13 sep 2005
  10. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Vriend... ;) in Amerika zijn de prijzen altijd goedkoper. Daar kosten de nieuwste Xbox games al net omgerekend 40 euro.

Reken er maar op dat de Xbox 360 games 60 a 70 euro gaan kosten, net wat duurder dan de Xbox. _0/

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd! eerst doet hij zo van dat het officieel is aangekondigd geweest,...en dan terug gewoon...maarja maakt niet uit...

12. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeg ik dan dat Sony het bekend heeft gemaakt? En ik praat niet over officieel. Game ontwikkelaars hebben het over die prijzen gehad. Zei ontwikkelen toch de spellen niet Sony. Zal ik anders die voorgaande post even aanpassen had geen zin om een heel verhaal te typen. Stelletje zielige stakkers.

Laatst bewerkt: 13 sep 2005
  13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dit had je gezegd, en dat "is al bekend gemaakt" komt nogal vaag over,maarja, maakt niet uit wat je gezegd hebt, nu weten we allemaal hoe de vork in de steel zit...:)

14. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360

Greek Timmos op het internet stond dat Perfect Dark Zero 49.99 euro gaat kosten. dat zijn geen dolars hoe kom je dan bij 70 euro. ms vind dat games
    te duur zijn heb ik zelfs gehoord die vinden dat die goed koper moeten worden.

15. cdiddynl

cdiddynl Guest

de spellen van de 360 worden ook niet goedkoop hoor die gaan ook naar €70,-/€90,- kosten

16. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    is revolution dan de enige die lekker goedkoop blijft?

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Is niet waarschijnlijk. De prijzen zullen niet veel afwijken van de huidige prijzen.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speculatie mensen, speculatie....nog niks is officieel we zullen het moeten afwachten. En al ZOU de PS3 700 euro gaan kosten, ik heb nog tijd zat om te sparen en ben best bereid dat er aan uit te geven. Zoveel, al dan niet meer, betaal je ook voor een beetje PC en dan ist altijd nog maar afwachten of alles het goed doet en moet je na een half jaar alweer nieuwe zooi kopen omdat je dan al geen nieuwe games meer kan draaien _0/

En wat prijzen van games betreft, ze zullen echtwel iets duurder worden maar ik denk niet dat je op verschillen van 20 euro ofzo moet rekenen (en dan nog, als het een goeie game is koop ik um toch wel :9)....we zullen het allemaal gaan zien.

Deel Deze Pagina