Wat mij een stuk relaxter lijkt op de xbox zijn de helicopters. Damn, die zijn echt irri op de pc. Iedere keer als ik een helicopter moet gebruiken ga ik maar bij iemand anders verder met opdrachten. Ik weet niet hoe dit op de PS2 is maar met een controller moet dit een stuk beter kunnen dan met het toetsenbord denk ik.
misschien hebbie een joystick op je pc zitten, mot je die gebruiken voor helicopter vliege, werkt stukke beter.
maar ik hoop echter wel dat ze hem niet direct poorten, want zelfs in de pc versie zaten de bugs die in de ps2 versie ook al zaten. Het plotseling wegvallen van stoepranden en het wegdek wat veranderd in water.....
ja, das heel raar, die bugs had ik alleen bij windows XP, niet bij 98. En zelfs op windows XP op een andere pc deed hij het goed, is heel willekeurig
Is echt wel bter: Scarface op je XBox. film laatst gezien en lijkt wel heel veel op GTA. Zelfde liedjes, zelfde huis dat je krijgt zo'n beetje. zelfs een eigen club. Alleen de snuiferij zit er niet in. MAar is wel bter dat ie uitkomt. kan ik ook op XBox een beetje rondrijden, en als ik een deukje heb een nieuwe pakken. lijkt me wel beter als True Crime.
Normaal bij geruchten wel. Maar hier gaat het al een hele tijd over. Er werd al gesproken over een geheim XBOX project. Dus zou het heel goed kunnen dat het dus over Vice City gaat. Ik ga hem zeker wel halen. Ik heb em een klein stukje op de PC gespeeld en hij was echt zwaar vet. Ik wil em niet missen!!