omdat Microsoft op haar laatste persconferentie over tariefen heeft gezegd dat ze geen andere betalingsmogelijkheden gaan gebruiken. (Dus voorlopig is het nog een broodje aap totdat het officieel bekend wordt) maar ik hoop wel dat er een andere mogelijkheid komt voor gamers zonder cc
mja het moet natuurlijk worden bevesigd, ik geloof het ook niet hoe die gast het zomaar weet van het forum
Dit is nog steeds een gerucht minder niet en meer niet. Zover ik weet komt er geen andere mogelijkheid ... maar ja we blijven hopen
Die gast van het forum is een nieuwsposter van games.telenet.be en was dit jaar ook aanwezig op de E3 expo in LA en heeft dus een gesprek gehad met de directeur van Xbox (zoals je al had kunnen lezen) dus daarom denk ik zelf dat dit vrij betrouwbaar is.
hmm we zullen zien ... maar voorlopig is het een gerucht. Microsoft was wel bezig naar het zoeken van andere betaalmogelijkheden .. dus ik blijf hopen ... maar de klanken die ik heb gehoord (direct van ms) is dat deze niet komt... in iedergeval niet dit jaar
We zullen wel zien maar ik ben er iig vrij gerust in dat dit klopt want er zijn nog heel veel gamers die Live willen gaan en geen CC hebben dus die kan MS toch niet zomaar links laten liggen?
welke gesprek, ik kom op de mainpage maar toch geloof ik het niet, het is niet dat ik het niet wil hoor , maarja zo'n gesprek is ook nix waar als hij het tegen hun heeft verteld maar niet algemeen bekend is ondertussen zoals bijvoorbeeld die halo 2 trailer
Jongens... Waar gaat dit nou over? Ik lees helemaal niets nieuws, hoor. Al begin maart is op Xboxworld.nl uitgelegd dat M$ andere betaalvormen onderzoekt maar zeker niet in het begin met zo'n alternatief zal komen. En nou staat het ook op een ander forum? Guttoch... Beetje mosterd na de maaltijd... En wat vertelt ie nou voor bijzonders? Niks! Ik wil jullie enthousiasme niet de grond in boren, maar blijf effe kalm. Het duurt zeker nog maanden voordat er een alternatief komt, maar de kans dat er uiteindelijk een oplossing komt is bijzonder groot.
ik hoop dat MS wel bedacht heeft dat ze een heleboel gamers gaan verliezen dan. geen CC betekent een heleboel schreeuwende BrEeZaH-pubertjes erbij op xbox live. zitten we niet echt op te wachten, of wel? p.s. no offense tegen de mensen hier die niet in die categorie vallen
ik heb Liever andere Betaalmogelijk heden , Sony Heeft Paar Games Waar voor je Online moet dokken , maar bij Sony kan je ook (dacht ik) zonder Credot Card betaalen , ik Ga zo ie zo online met me X Box en ook met de PS2 (Via een Router) , tja Beide hebben goeie Online Games , maar eh ik Hoop Dat MS nog voor de Zomer met een Oplossing komt
zullen we een nieuw topic openen en iedereen die wilt dat er een nieuwe betaalmogelijkheid komt z'n naam erbij zet ?
je kan het toch ook hier gewoon doen... een extra topic word gewoon een opsom topic... Beter is het om ergens een pettitie te maken... maar verwacht er niet veel van
Heeft totaal geen nut. Ten eerste wordt dat een thread zonder enige waarde (behalve dan een opsomming van nicknames waar niemand iets aan heeft), ten tweede bereik je nooit en te nimmer via dit forum je doel. Doe maar niet dus