1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gerucht : XboX verkopen.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door lammetje, 28 sep 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    het maakt helemaal niets uit of het voor jou een flop of een hit is, maar wel voor de games! welke gameproducer wil er nu games maken voor een floppende console...

2. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    ik quote ff mezelf watch and learn

"maakt mij nix uit of xbox nou een hit of een flop wordt in nederland"

precies: N-E-D-E-R-L-A-N-D! heel goed. ga nu je post maar editen

3. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah als het flopt in Nederland zal het ook wel floppen in andere Europese landen eh...

4. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    in de rest van EU doet de xbox het wel beter(UK,DE daar doen ze ook aan reclame) en je hebt altijd de U.S. nog. En microsoft is niet van plan om de xbox te laten floppen. Ze zijn een nieuwkomer op de console markt, maar wel van plan daar te blijven. Microsoft zal doorgaan tot iedereen 1 xbox(1,2 of 3 ) heeft:+

Laatst bewerkt: 29 sep 2002
  5. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha NATUURLIJK is MS niet van plan de Xbox te LATEN floppen. Dat overkomt je gewoon.....

Sega wilde de dreamcast ook niet laten floppen, toch gebeurt.

Maar ok ff serieus: De Xbox zal niet floppen over de hele wereld genomen. Ik kan me wel indenken dat hij in Nederland flopt en dat je dus net als de DC weinig games kan vinden in de Nederlandse winkels. Maar goed dan koop je ze toch lekker vanuit de Uk?

In Amerika doet de Xbox het prima en zolang dat zo blijft zullen de games wel blijven verschijnen.

6. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    "Tjah als het flopt in Nederland zal het ook wel floppen in andere Europese landen eh..."

ja de Nederlandse markt is ook zo groot he
    Ik denk wel dat Nederlandse verkopen een beeld geven voor de Europese markt

NOT!

7. Spiderstyle

Spiderstyle Shit Happens!

Leuk Bevonden:
    0
    Grijns.. Mwa.. 16 miljoen mensen is toch niet nix he.. Dus als iedere nederlander nou effes die onnozele euro'tjes op tafel legt dan is de Xbox ook weer gered.. :D

ROFL.. Waar gaat dit in godsnaam over? Exactly.. Een gerucht..

8. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Grijnst mee,

ja je hebt gelijk ook:)

ik quote mezelf nog ff "fuck it"

9. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Op Radio538 hoorde ik een paar weken geleden toch echt regelmatig Xbox reclame etc.. Ik zal er weer eens op gaan letten..

10. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Denk eens na, MS koopt voor $350 miljoen Rare, een europese ontwikkelaar, In de officiele persberichten staan NL en BE op de ljist voor Xbox-live, geen probleem dus!

11. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Denk eens na, MS koopt voor $350 miljoen Rare, een europese ontwikkelaar, In de officiele persberichten staan NL en BE op de ljist voor Xbox-live, geen probleem dus!

Zegt helemaal niks, nooit van annuleren gehoord, alles is mogelijk. In Nederland is de Panasonic 3do nooit gereleased terwijl het in Azie een redelijke levenstijd heeft gehad, het gaat ook om de europese games releases ? waarom komen sommige spellen wel uit in de USA en in Europa niet ? Het gebeurt al zonder dat je het weet. Mening

Laatst bewerkt: 4 okt 2002
  12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, ik heb inmiddels het gerucht gehoord dat Microsoft Nederland zo vreselijk belangrijk vindt dat ze overwegen om het maar te kopen. :D :D

Ik vind (met een 'd') het maar een stom gerucht maar je weet maar nooit in de wereld van geld en macht.

Weet iemand hier ook wat van af ? Ik neem het in ieder geval met een korreltje zout. (zonder 'op') :D

13. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zegt helemaal niks, nooit van annuleren gehoord, alles is mogelijk. In Nederland is de Panasonic 3do nooit gereleased terwijl het in Azie een redelijke levenstijd heeft gehad, het gaat ook om de europese games releases ? waarom komen sommige spellen wel uit in de USA en in Europa niet ? Het gebeurt al zonder dat je het weet. [/B][/QUOTE]

Waarom zou MS europa in de ban moeten doen, samen met amerika is europa de enige plek waar de Xbox het redelijk doet!

14. arthurg

arthurg Xbox Magazine

Leuk Bevonden:
    0
    Gerucht is kant-en-klare onzin. Maar daar is het een gerucht voor. Het gaat juist ontzettend goed met de Xbox. Bovendien zijn er momenteel 270 games in ontwikkeling en dat worden er alleen maar meer.

De reden dat GP4 is gecancelled, is gewoon omdat ze het niet voor mekaar krijgen het spel goed te laten draaien op de Xbox. Op de PC loopt het ook voor geen meter en was het al een flop.

Dus.

15. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    ja Precies

weet je wat het is met 80% van de PC developers, die zijn te afhankelijk van de allernieuwste generatie 3d kaarten om een game er redelijk eruit te laten zien, oftewel -not enough skillz!

16. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    pfffff, wat een kinderen zitten hier. :confused:

*off topic* Pejannl Xeenjeur = wat ben jij een kneus, gaan we nou lopen VERBETEREN ... damm wat een loser ben je, lekker off topic. Ik ben geen PS2fanboy ofzo ? =(

*on topic*

/quote/ arthurg
    Bovendien zijn er momenteel 270 games in ontwikkeling en dat worden er alleen maar meer. :{
    Dat heet aangekondigd voor de hele markt (Terwijl ik het over NEDERLAND heb, het kan dus echter nog geannuleerd worden, en niet alle spellen komen naar europa Nascar Thunder 2000/2003 bijvoorbeeld waar zijn die dan ?

/quote/ :D
    De reden dat GP4 is gecancelled, is gewoon omdat ze het niet voor mekaar krijgen het spel goed te laten draaien op de Xbox. Op de PC loopt het ook voor geen meter en was het al een flop.
    O ja en hoe weet jij dat dan , toevallig hebben de uitgevers hun relatie verbroken met de ontwikkelaars van GP4 en M$ komt toevallig later volgend jaar met een eigen Formule 1 spel ( misschien GP4 maar onder een working title ) En ja die acties van M$ zegt genoeg het gaat goed, niet dus (in marketingslijnen Benelux gezien) Maar dat durven Fanboys natuurlijk niet toe te geven maar een realist wel.

/quote/ Rinus :confused:
    Waarom zou MS europa in de ban moeten doen, samen met amerika is europa de enige plek waar de Xbox het redelijk doet!
    Ik heb toch helemaal niks gezegd over een BAN van MS aan het begin van deze thread ? Het gaat om de intresse van de ontwikkelaars. Zie bijvoorbeeld Konami die MGS nogwat niet in Japan uitbrengt vanwege Userbase of Sega die Shenmue II niet in Europa uitbrengt en ik ken nog zat spellen opnoemen

ps : maar hopen dat het goed gaat qua games releases in de BENELUX.....anders wordt het flink importeren en ombouwen }:]

Laatst bewerkt: 3 okt 2002
  17. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou MS Nascar 2003 nou niet in Europa releasen?

Misschien omdat er totaal geen behoefte aan is hier in Eu, uitgezonderd van een paar mensen?>

18. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Wees blij dat het af en toe gebeurt. Als je volwassen reageert dan denk je "Goh, toch weer wat geleerd vandaag". Maar je mag gerust als een loser reageren, hoor. Boeit me niet.

Overigens, "damn" komt uit het Engels en wordt met 'mn' geschreven. :D

19. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou MS Nascar 2003 nou niet in Europa releasen?

Misschien omdat er totaal geen behoefte aan is hier in Eu, uitgezonderd van een paar mensen?>

Dat is nou een hele positieve gedachte van jouw , not en op Shenmue II daar zit ook niemand op te wachten in Nederland ? Trouwens dat Nascar 2002/2003 spel is wel voor op de PC te koop in Nederland en de 2002 versie had aardig gescoord, o ja misschien hebben wij hier geen behoefte aan Shenmue II, GP4 duh domme reden . Userbase is het woord. :confused:

20. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Pejannl (vertaling voor stomme kneus ?)
    Wees blij dat het af en toe gebeurt. Als je volwassen reageert dan denk je "Goh, toch weer wat geleerd vandaag". Maar je mag gerust als een loser reageren, hoor. Boeit me niet.
    Overigens, "damn" komt uit het Engels en wordt met 'mn' geschreven.

dan mag jij het hele internet verbeteren , bijdehand kneusje. Ik reageer naar jouw niveau toe klein kind en nou ga je weer off topic . Wie is hier nou de loser ? Leer maar eerst een discussie aan te gaan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina