1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gerucht : XboX verkopen.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door lammetje, 28 sep 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft kan zich beter terug trekken uit Japan en die aandacht geven aan Europa. Dat zal veel meer succes hebben.

Die Japanners moeten de Xbox gewoon niet en dat zal altijd zo blijven. Ik denk dat Europa een stuk positiever tegenover de Xbox staat.

2. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb zo'n vermoeden dat Microsoft heel wel weet waar ze mee bezig zijn. Hun penetratie in de consolemarkt is geen korte termijn project. Ik herinner me heel goed hoe ze diverse markten hebben aangepakt en een voor een hebben binnengevist.

Ze hebben een gigantisch budget gereserveerd omdat ze op termijn een centrale plaats in de huiskamer in willen nemen. Binnenshuis is er nog veel meer te automatiseren dan alleen maar peeceetjes en spelcomputers. De game console (met software) is een van de vele producten die je aan een particulier kunt slijten en dat doe je niet in een uurtje of weekje.

Behalve Microsoft hebben ook de game ontwikkelaars zich massaal op de Xbox gestort en de hoeveelheid titels die per December (Kerstmis!) beschikbaar is is ruim voldoende om de gemiddelde huisvader een flinke financiele hartaanval te bezorgen. Als in Maart Xbox Live begint dan kan ik me wel enigszins voorstellen wat volgend jaar een van de favoriete eindexamen-kadoos wordt. Zo wordt de markt stapsgewijs veroverd. Lopen leer je niet in een uurtje. Landveroveren ook niet.

3. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Wow wtf is dit allemaal! Mods!, lol

kom uitvechten in Halo Online!!!

Oja dit is die thread waar iemand zit te zeuren dat ze strax in de benelux geen games meer gaan verkopen,(wat mij geen rukdoos intereseerd btw) hier ga ik mn aandacht niet meer aan geven hoor, veel te druk met mensen uit te leggen wat 3d en wat 2d is, LOL

4. Spiderstyle

Spiderstyle Shit Happens!

Leuk Bevonden:
    0
    ROTFLMAO! Arthur een fanboy? Whoehahahah.. Jij maakt me aan het lachen joh.. Mr. Geraerts is per definitie GEEN fanboy en weet games te waarderen onafhankelijk voor wat voor platform..

En hoe hij dat weet? Tja.. Men is niet voor niets hoofdredacteur van 's Nederlands enige Xbox Magazine..

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Overigens vind ik het wel verbazingwekkend dat M$ niet met een Xbox versie van de Flightsimulator op de proppen is gekomen. Dat is toch verreweg hun meest succesvolle titel in de particuliere entertainmentmarkt. :confused:

6. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    nee joh, flight simulators zijn meer pc achtige games, ik denk niet dat veel mensen daar op aan het wachten zijn

maarja ik kan ongelijk hebben natuurljk;)

7. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    /spiderstyle/
    Maar dat durft een Fanboys natuurlijk niet toe te geven maar een realist wel. ROTFLMAO! Arthur een fanboy? Whoehahahah.. Jij maakt me aan het lachen joh.. Mr. Geraerts is per definitie GEEN fanboy en weet games te waarderen onafhankelijk voor wat voor platform.. En hoe hij dat weet? Tja.. Men is niet voor niets hoofdredacteur van 's Nederlands enige Xbox Magazine
    Zo spidy ga maar eens leren lezen, heb ik uitdrukkelijk gezegd dat Arthur Fanboy is ? nee toch ? lekker bijdehand ff mijn zinnen verdraaien...trouwens als hij toch hoofdredacteur is van een Xbox magazine dan is het opzicht niet gek om fan te zijn , right ?

/quote/ Jaxcellent
    Oja dit is die thread waar iemand zit te zeuren dat ze strax in de benelux geen games meer gaan verkopen,(wat mij geen rukdoos intereseerd btw)
    ja dat boeit jouw niet mij wel en andere XboX owners ook tenzij je het moet hebben van import,mirc, mods en copieen

ON TOPIC :

MS moet zeker niet stoppen in Japan, beter van niet.

ps : Pejannl , en nu misschien BF 1942 annuleren ? Ja het lijstje groeit dom mens. }:] minder :'-(

Laatst bewerkt: 3 okt 2002
  8. Spiderstyle

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik hier serieus op reageren? Liever niet.. Heb wel wat beters te doen.. Dus negeer deze post a.u.b. tenzij je iets zinnigs te zeggen hebt..

9. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Spiderstyle : Moet ik hier serieus op reageren? Liever niet.. Heb wel wat beters te doen.. Dus negeer deze post a.u.b. tenzij je iets zinnigs te zeggen hebt..

hahaha , waarom reageer je dan zo onzinning, je spreekt je zelf tegen en om maar zelf maar nog wat zinnigs te zeggen : of er nou meer game releases worden geannuleerd, ik blijf de Xbox een machtig doosje vinden :) en hopelijk worden de verschillende geruchten geen keiharde werkelijkheid

Laatst bewerkt: 3 okt 2002
  10. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat mensen trok aan fs is dat het realistisch was... veel gedoe dus waar je veel knopjes voor nodig hebt. Zodra het op de xbox komt dan wordt het veel meer arcade achtig. Maarja je weet nooit wat ms gaat doen en ze kunnen het dus als nog doen maar mij lijkt het absoluut niet leuk 8)

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dat wilde ik je al een hele tijd vragen maar ik was even bang dat het misschien aan mij lag.

Joh, doe niet zo gefrustreerd. Trek lekker op school een grote bek op tegen iemand die voor je staat. Dan kan je gelijk een dreun verwachten. Hier op dit forum ben je gewoon gelijk aan de rest. Gedraag je dan ook zo, net als de anderen.

Mocht het niet lukken dan ga je toch gewoon lekker met je Xbox spelen? Daar is tie voor en dan heb je vele malen meer plezier dan wanneer je je hier en plein publiek belachelijk maakt.

Sterkte!

12. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Of ze gooien er een controller tegenaan net als in Steel Batallion/Tekki ;)

13. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hhm dan koop ik m liever voor mn pc

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, ik zou best een goede FS op de XBox willen hebben. De controllers hebben uitbreidingsslots en het kan m.i. nooit zo'n verschrikkelijke heksentoer zijn om daar een uitgebreid 'bedienpaneel' voor te maken. Dat hoeft dan weer niet zo groot te zijn als dat waanzinnige ding voor Steel Batallion.

Ik verbaas me overigens net zo hard dat M$ niet met een stuurtje voor de Xbox komt. Ze hebben toch een goed force feedback ding voor de PC?

Misschien zijn we gewoon te ongeduldig... <zucht>

15. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah ongeduldig omdat hij nog in de begin fase is en er word zoveel beloofd dat je niet meer kan wachten!!

16. Spiderstyle

Leuk Bevonden:
    0
    OMG! Je hebt er toch op gereageerd?! Ooit van sarcasme gehoord? Niet? Dan was mijn post het toppunt daarvan..

17. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    "ik blijf de Xbox een machtig doosje vinden en hopelijk worden de verschillende geruchten geen keiharde werkelijkheid"

Jij bent hier degene die hier met de geruchten komt vriend niet wij! Als jij niet alles (wat een of andere games verkoper zegt) van de hoogste daken roept was deze discussie niet eens ontstaan.

Maar ik ben weg, ik word hier een beetje moe van....

18. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    /quote/ Pejannl
    Joh, doe niet zo gefrustreerd. Trek lekker op school een grote bek op tegen iemand die voor je staat. Dan kan je gelijk een dreun verwachten. Hier op dit forum ben je gewoon gelijk aan de rest. Gedraag je dan ook zo, net als de anderen.
    Volgens mij ben jij diegene die hier nog op school zit. Zo te zien kan jij nergens tegen

Punt 1 : wie begon er nou ineens mijn spellingfouten te verbeteren nadat ik een tread starte met een mening ?

Punt 2 : wie gaat er over door overhoeren OFF TOPIC only replies ?

Punt 3 : Waarom bericht je me persoonlijk over spellingscorrectie zo te zien maak jij je drukker ?

Punt 4 : Waarom begin je nu over slaan ?

Punt 5 : Kijk eens in het forum rond wat ik allemaal post , met uitzondering van deze tread, JIJ beoordeelt mij nu dat ik anders ben ja dat ben ik zeker tegen zulke bijdehande ventjes zoals jij.

Dat ik zo praat dat heeft met jouw gedrag te maken, zo zie je maar NIET SOMS ? WIE respecteerd hier mijn mening niet jij toch ? :) :)

/quote/ Jaxcellent :
    ik blijf de Xbox een machtig doosje vinden en hopelijk worden de verschillende geruchten geen keiharde werkelijkheid"
    Jij bent hier degene die hier met de geruchten komt vriend niet wij! Als jij niet alles (wat een of andere games verkoper zegt) van de hoogste daken roept was deze discussie niet eens ontstaan.
    Waar heb je het godsamme nou ineens over ? Noem je dit een discussie WIE BEGINT hier nou te flamen , LEES MAAR vanaf bericht 1 je grote vriend Pejannl ! Hier gerucht 2 !http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=8108 en deze komt toch echt weer van een ander kanaal af

Maar ik ben weg, ik word hier een beetje moe van....Ben je nog steeds niet weg ? je komt steeds terug met stomme off topic replies en betreft Spidy Sarcasme ? hoe moet ik dat zien dan ? hoor ik het aan je stem ?

Mijn excuses admins dat ik zo reagreer , maar ik kan met uitzondering op deze tread niet anders reagreren op zulke kinderen, gooi er maar een slot op aub. Gelukkig waren niet alle replies off topic.
    ]:- ;)

On topic :

Stomme geruchten komen van alle kanten af en worden ook nog eens ondersteund door annulering van bekende titels. (ter opmerking)

Laatst bewerkt: 4 okt 2002
  19. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, weet je wat? Post dan gewoon eens je mening i.p.v. onnodige scheldpartijen en domme geruchten, want tot nu toe heb ik nog geen mening gezien van jou gezien in deze thread.

Dan zie je vanzelf of ik je mening respecteer (vast wel). Maar voor geruchten, scheldpartijen en slecht Nederlands heb ik inderdaad geen respect. Jammer, maar helaas.

Doe je best!

<end of thread>

20. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Lammetje

Hier wil ik toch nog op reageren:
    Iedereen is het hiet met elkaar eens behalve jij....
    Ik heb alle post nog eens doorgelezen en er is best weinig off topic gereageerd, (ja ergens midden in werd jij een beetje beserk) ok en ik had het 1 sec over een flight simulator:)

Maar verder ben jij degene die hier negatief aan het doen is hoor, en de meeste flames waren ook Jep, van jou! een reactie wordt pas een flame als er gescholden en dergelijke wordt en daar ben je kennelijk nogal goed in, ik ook wel, maar ik zet mezelf liever niet openbaar voor lul

en als je niet snap waar ik het "in godsnaam" over heb, ja dan snap ik niet wat je hier nog doe.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina