Geruchten Halo Deluxe

Discussie in 'Algemeen' gestart door ancientsunlight, 12 nov 2003.

1. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel*)

2. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    MAar komt die dan weer voor volle prijs in de winkel, of word het net als bij unreal tournament 2004 en 2003. Dat als je HALO hebt je tegen een zacht prijsje deze kunt kope?

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het is maar een gerucht, dus deze dingen zijn natuurlijk niet bekend. Grote kans dat het allemaal onwaar is.

4. 100%Jean

100%Jean Guest

Halo 1 is nog steeds ontzettend populair, en het wordt nog steeds door ontzettend veel mensen online gespeeld (xbconnect/gamespy). Een Live-versie maken van dit spel zou dus echt wel een goede zet zijn van Microsoft!!!
    Halo 2 mag voor mij nog even op zich laten wachten, geef mij maar Halo Deluxe :9

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    als dat het FRS/Dixons foldertje is, dan is het artwork van halo 2..je ziet dan de Halo 2 MC achterin een pelican staan met op de achtergrond de aarde en pelicans waaruit warthogs worden gedropt. Er staat ook naast Halo 2. Dus daar is geen link mee met dit.

6. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    halo online maken is toch eigenlijk niet heel moeilijk.
    volgens mij heb je alleen servers nodig en een downloadable content met wat veranderingen in de menu's

of zie ik dat fout?

7. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    maybe dat er via XBOX LIVE een Downloadbare content is die HALO Live maakt !! .

dat zou een mooie verrassing + kado zijn voor de Xboxers !! :D:D

8. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet er nog niks van, maar het zou prachtig zijn, wat word dat een feest, het ene na het andere record zal worden gevestigd op XBox Live laten we het hopen!

9. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik keek naar xboxworld.nl houde mijn adem in en kreeg bijna een hartaanval, wat halo op live :D ?

ik weet het niet allemaal, 2 jaar oude game, maar de makers hebben wel 2 jaar bezig geweest met halo op de pc, voordat ie naar de xbox ging(2000/2001) ook nog voor de pc, maar misschien hebben ze een apart tempie op die online feutre gezet, zodat gamers toch nog zoet zijn tot april 2004.

Ander ding, volgens mij kan je toch gewoon downloadble content downen en dan installeert die xbox die add-on denk wel ,maar of ze dit gratis doen???? misschien om mensen op live te houden ;) , ja dat zou best kunnen

HALO online betekent: meer mensen op live of mensen blijven langer op live :)

10. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Tenenenenene:

However, having made inquiries, we can now reveal that Halo Deluxe Edition is - drum roll! - an updated reissue of the original Prima Halo strategy guide. Ah. A spokesperson for Prima confirmed to us it was an update of the original, stating: "It's a new item that's been added to our schedule in the last couple of weeks. It's due to ship on November 26 and set to hit US stores on December 9; the European version should follow soon after." It's believed that the reissue is a straightforward tactic to take advantage of potential new Xbox owners this holiday season.

11. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Het is dus nu zeker dat de geruchten kloppen? En hoe zit het dan met de prijs? Ik ga namelijk niet nog een keer €60 neertellen voor alleen Live. Ik speel nu regelmatig on-line op xb-connect en gaat ook prima.

12. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
  13. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    dit is makkelijker en mods hebben hem nog niet dichtgsmeten.
    vraagje xenox, waar heb je dat vandaan?

14. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
  15. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    het gaat niet door. zie vorige pagina.

16. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    2 BAD, eigenlijk wel lek idee, maar microsoft is daar waarschijnlijk te soft voor om daar geld aan uit te geven, dan maar halo 2 :)

17. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    ok :D

Deel Deze Pagina