1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geschikt spel auto's in-uitstappen zonder bloed?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yvonne0, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als je gewoon free ride doet is er niks aan de hand, zorgen dat je geen wapen hebt en klaar. Plus steden als Istanbul en Nice zijn fucking awesome! Driver 3 _O_

Laatst bewerkt: 20 jun 2011
  2. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Zat Istanbul er in? Haha, ik weet alleen nog maar dat ik altijd in Nice speelde!

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad. Ik raad de topicstarter aan, als ze wilt dat haar zoon niet met geweld in aanraking komt, eerst even zelf te spelen tot een punt waar je vrij rond kan rijden en niet moet schieten.

4. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, na deze thread wil ik dat MS Midtown Madness 4 gaat maken. Die game vond ik op de Xbox zó vet! En ik ben toch al een stukje ouder. :p

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet eerst vloeien om te kunnen stollen ;)

6. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    in driver 3 kun je toch ook mensen omver rijden en overhoop schieten?

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien crackdown ook wel een optie.. je kan wel schieten enzo maar het is toch erg arcade.. niet zo bloederig. Meer een soort comicy feeling.

Just Cause 1, 2
    Ben je vrij om te gaan en staan op een eiland waar je wil, je kan ook in elk voertuig enzo.

Mafia 1,2 kan ook een tip zijn.. als je de verhaallijn niet volgt kan je lekker door de stad knorren, als je begint te schieten wordt je meteen opgepakt dus wat dat betreft is het wel 'veilig'.

Voor de rest kom je al snel bij de erg geweldadige spellen als Saints Row, GTA etc.. als je wil kan je ook alleen rondrijden, maar als je de verhaallijn volgt kom je er al snel niet onderruit om geweld te gaan gebruiken.. Bijna geweldloze games qua dit concept bestaan niet, omdat het al snel saai wordt om alleen maar in auto's te stappen rond te rijden. Dan kom je al snel bij 'car only' games uit als Midtown madness, midnight club.. etc

Laatst bewerkt: 20 jun 2011
  8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    just cause 2 inderdaad, moet je na de eerste missie gewoon niet verder in de story gaan.
    Wel als je word aangereden kleurt het scherm helemaal rood, maar das ook het enige wat ik kan bedenken.

9. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Als je de xbox 360 weet te bemachtigen zal hij Midnight Club LA ook vast wel heel leuk vinden. Dit is rondrijden in de stad Los Angeles en je auto naar eigen smaak aankleden met bumpers en stickers. Geen geweld in deze game.

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Genoeg mogelijkheden dus voor zowel de orginele Xbox als de 360. Ik ga deze maar dicht gooien, voor het teveel over andere dingen gaat. De volgende keer kan je trouwens ook in dit topic terecht: [Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 5]

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina