Die turk heeft het ook druk bij jullie hij is pooier in de rosse buurt/ hij heeft een eigen garage wat doet die nog meer?
Maar dan zijn ze toch kapot? Heeft die toevallig geen TV met goede scart aansluitingen staan voor onze Tipex?
Wat mis je dan een stekker en een beeldbuis ofzo maar dan heeft die wel scartaansluitingen en daar gaat het uiteindelijk allemaal om.
Der is een verschil tussen een turk en een een arabier hoor en ga me nou niet vertellen dat hij wel uit turkije is want dit staat er op de fbi site: DESCRIPTION Date of Birth: 1957 Hair: Brown Place of Birth: Saudi Arabia Eyes: Brown Height: 6' 4" to 6' 6" Complexion: Olive Weight: Approximately 160 pounds Sex: Male Build: Thin Nationality: Saudi Arabian Occupation: Unknown Remarks: Bin Laden is the leader of a terrorist organization known as Al-Qaeda, "The Base". He is left-handed and walks with a cane. Scars and Marks: None
ik heb een sony 71 cem breedbeeld (flat screen) bevalt me prima en is niet al te duur... wel aardig voor jou, ondersteund RGB (3 keer scart)
Maar waarschijnlijk twee gewone scart en een die RGB ondersteund....hij wil meerdere scartaansluitingen die RGB ondersteunen.
Ben inderdaad ook van die doosjes bij conrad tegen gekomen, het vervelende is dat maar 1 van die scart aansluitingen rgb ondersteund, dus daar hebbie waarschijnlijk niet zo heel veel aan tenzij je consessies qua beeld wilt doen.
Kewl, dat is mooi, zijn der maar 2 van in nederland en jij hebt hem gewoon, wauwie..... laat me girlie het maar niet lezen