mailtje gammo Racer, We mailen je over de voorronde van de GAMMO PGR100. Zoals je weet vind deze morgenavond plaats. In dit mailtje leggen we uit hoe we te werk gaan. Poules, Races en punten... We werken met verschillende poules. Jij zit in Poule II. Binnen deze Poule gaan we 3 races rijden. Wie na deze 3 races de meeste punten heeft verzameld mag meedoen aan de finale. De punten worden verdeeld over de eerste 5 plaatsen. Nummer 1 krijgt 5 punten. de nummer 2 krijgt 4 punten enz. Wordt je 6e of lager verdien je geen punten. Je hebt in totaal 3 races om punten te verdienen. Aanvang Het is belangrijk dat je op tijd online bent om te racen. Je ontvangt van ons een ''Game Invite'' om precies 19:45 uur. Zorg dat je vanaf 19:35 uur online bent en klaarzit. Ben je niet online ben je automatisch gediskwalificeerd en racet er iemand anders mee in jouw plek. We rijden dus 3 races achter elkaar op verschillende circuits. Uitslag Je ontvangt van ons de uitslag per mail. Heel veel succes en tot morgenavond!! Redactie Gammo
de pgr100 is dikke scheit... het gaat niet eens om klasse, maar gewoon om geluk. De grootste noob kan er nog bijkomen (kijk naar UK gamer picture methode) ze moeten gewoon bepaalde RATC levels kiezen, deze worden dan bekend gemaakt, iedereen rijdt ze, en wie het meest bij de top 100 staan komen in de pgr 100, anders is het ****** nep
psies ik ook, ik heb altijd een van de volgende strategieen: 1. ga tegen de juiste richting in rijden en mik op een tegenstander, draai je om en ga weer gewoon racen. (werkt meestal niet omdat ik daardoor al 1 ronde achter lig) 2. ga dwars over de weg staan en wacht tot tegenstander tegen je aanknalt. (zelfde probleem als bij 1.)
Damn, net 3e geworden, er had wel wat meer ingezeten, erg dom gereden. Weer verslagen door Gerrit van Beekum, de jongen die me vorig jaar ook al versloeg met de GT4 Challenge in de Finale. Zonde, een finale zat er zeker in.
Volgens mij is de watcher nog steeds een beetje hyper. Hij zet achter elke zin een uitroepteken lol...anywayz...suc6
Ik heb de voorrondes gehaald, zit in de finale Totaal: 19 punten 1 race: 2de 6 punten 2 race: 1ste 7 punten 3 race: 2de 6 ounten