Er zat een goede racer bij ik dacht dat zijn gamertag holland 8 was, maar in de finale zit quadra, en hij schijnt goed te zijn. Dus dat wordt trainen.
euh, op Live, het was gelukkig niet zo als met de GT4 Challenge dat we helemaal naar Hilversum moesten komen.
oeh Rikkel, je moet tegen Quadra. Ik heb ook tegen hem gereden op de Game Expo en toen versloeg hij mij 5 sec (5 laps). Hij is echt goed, ik weet niet hoe hij het nu doet maar zijn race stijl is echt heerlijk
Hij is best goed, maar zeker te verslaan. 2x lag ik vlak voor de finish voor hem en had ik hem moeten verslaan, maar ik crashte dus ook 2x
Ja iedereen is te verslaan maar hij houd wel goed zijn niveau . Zie Fredkroket, ook al rijd hij Automatic dan rijdt die frikandel je er nog uit. Septic Eagle is ook al zo goed
Ach ja, ik heb het gister zelf verpest, maar er komen meer Race Games aan, en ik zal ooit is een dikke prijs pakken Een weekje Nissan 350Z was leuk, alleen het afscheid was minder Ze hadden hem gewoon een maand moeten geven
quadra is een goede vriend van mij en ik kan jullie vertellen dat hij niet alleen bloedjezussnel is maar ook praktisch geen enkele fout maakt met pgr. ik heb waardering voor de manier zoals hij games speelt en hij zichzelf doet voorkomen. hele relaxte en eerlijke speler waar ik graag mee game en een hoop lol mee heb. beukie hoopt dat je wint vriend.
http://www.gammo.tv/ De voorrondes waren daarstraks op TV, filmpje is te zien op die site onder 'PGR 100 Ronde 1', ik zat dus in ronde 3 en they made me look bad Mijn revange komt nog wel
Ze zijn zeker op de hoogte daar bij gammo. Iemand kan goed in GT zijn maar dan hoeft het niet persé te zijn dat iemand goed is in PGR. Dan gaan ze Quadra ook echt ''the outsider'' noemen he Hij is alleen maar 3de geworden op een WCG in LA met PGR2. Maar dat terzijde . Welke auto had jij btw Ramon?
Die rode Enzo die je regelmatig zie crashen. En op zich maakt het per racegame niet uit, als je goed ben in 1 racegame, ben je meestal wel goed in alle racegames. De rede dat het nu wat tegenviel is dat ik het spel zo'n 2 maanden niet meer had aangeraakt, behalve dan die middag. Gewoon een kwestie van te weinig spelritme en slechte baankennis (die laatste had ik nog nooit op gereden). PGR3 was wel mijn eerste PGR spel, maar dat kan geen uitmaak zijn, want je hebt het zo opgepakt. Niet dat ik zeg dat ik dan wel voor Quadra zou staan, maar dan was het wel wat closer geweest . Ik weet namelijk 100% zeker dat ik niet zo slecht ben als ik toen op die avond was, want zoals je kan zien, ik kus de muur nogal vaak.
Quadra heeft hem gisteravond gewonnen, en 2e is geworden GVB, de rest was niet echt een partij schijnt.