TXPE5 HOE DURF JE EIN TRAAG TE NOEMEN!!! njah, ik snappet wel een beetje maar ik vindem wel fijn, fijner dan die Bass/Bayman/Leon gozers, die vindik zooo slecht! Ein kan niet in story mode omdat het een unlockable character is, het is een bonus character en zit dus niet in de story van doa3, omdat Hayate al in doa3 storyline zit. En EIN en HAYATE zijn hetzelfde, dus beetje raar als ze beide voorkomen in DoA3 storyline. Ik zal eens kijken naar me beste survival score, ik weet wel dat mijn hoogste aantal verslagen vijanden bij Single 22 is *met hitomi * en bij tag 37 is met *zack en Hitomi* de redenen dat ik dat gedaan heb? bij 20 kills bij single met hitomi krijgje school girl outfit van d'r en bij 20 kills bij tag survival samen met Zack krijgje bikini
move oefenen!!!!!! ga met een of meer personen de moves oefenen ( het beste is om je op 1 persoon te concentreren *) ) en ga ze allemaal uit je hoofd leren, als je online gaat spelen zal je het zeker nodig hebben vooral counteren moet je kunnen anders ben je zo dood.
haha iedereen kan counteren veelste easy... Neehj ikmoet me juist NIET op 1 character concenteren, als ik van alle characters de moves ken, dan weetik waar ik moet counteren *High/low/medium*. Stel dat kasumi een combo doet, en dan weet ik van mijn exercise ervaring dat ze na deze slag low gaat slaan en dan kannik goed counteren! maar je hebt wel gelijk dat ik veel met 1 character moet vechten, bijvoorbeeld Ayane, maar het is niet goed om alles van dat character te weten en niets van anderen.
jah rustig maar, ik ga hard oefenen!!! En ik wil welles tegen jullie vechten, want ik ben volgens mij best goed, alleen nog niet super
jahha nu wel! Trouwens: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : HITOMI ZIT IN DOAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOL DOL DOL DOL DOL TEAM NINJA OWNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
37 kills op normal? You've got a long way to go, pal! _0/ Een beetje DOA3 master heeft er toch wel een gouden beker staan 0 t/m 49 is bronze beker 50 t/m 99 is zilver 100 is goud * Hoge vijft met Destrukt
ghehehe De kunst is dan pas om iemand total loss te beuken zonder dat de ander ook maar de kans krijgt om 1 keer te slaan 4.04.59 - Single Player - Hitomi 2.06.79 - Tag - Leon & Bayman Ik heb het er toch over, had ze nog nooit gepost volgens mij. Wat zijn die van jouw Destrukt?
godverdomme ik heb net: 4.14.23 - Single Player - Kasumi 2.11.40 - Tag - Hayabusa en Hitomi shit, ben ik net trager dan de almachtige Dioga.
Er kan er maar 1 de beste zijn Met z'n allen, met z'n aahaallen. Met z'n allen zingen wij van harte gefeliciteerd. Met z'n allen, met z'n ..... H. Huisman Net Doa3 nog eens uit de kast gepakt, ikke survivalen.. Ga ik bij 8 ventjes al af ! Daarna wel weer 70 gehaald. Nu nog een keer proberen, is alweer anderhalf jaar geleden dat ik 100 ventjes heb verslagen Merk dus wel als je het lang niet speelt dat je het ook echt afleert. Vooral de combo's met weinig gebruikte poppetjes ben ik vergeten. Het counteren gaat me al helemaal slecht af, 9 van de 10 keer keihard mis.
03'47''02 Single met Tina 02'04''52 Tag met Leon&Bayman En als je het niet gelooft ik kan denk ik ff een print screen maken
pff ik moet echt nog lang oefenen Ik zall ook 's mijn Time attack results opschrijven *daar hebbik wel goude bekers!!!*
Moddafok Ik geloof je wel hoor Heb sinds een paar uurtjes nu 3 keer 100 in me highscore lijst van tag survival ! En zag meteen dat je geen 100 ventjes hoeft te verslaan om een gouden beker te halen, daaronder sta ik nog een keer met 95 en ook die heeft een goude beker als beloning
Elites zoals wij scoren bijna niet onder de 100 dus hoe kunnen we dat nu weten , anyways morgen heb ik hier i.i.g. print screens staan wel kut kwaliteit.. maar het is iets