1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geweld op de Xbox!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mr.blond, 31 mei 2003.

1. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar een handelaar denkt natuurlijk alleen maar aan centjes. Hij wil winst maken, dus moet hij dingen verkopen. Hoe meer games hij verkoopt hoe beter. Het interesseert hem geen bal dat een 8-jarige een game gaat spelen waar hij misschien zelfswel nachtmerries van krijgt... Dus moet er in principe strenger opgetreden worden tegen winkeleigenaars... Maar je kan moeilijk elke winkel gaan lopen controleren. Maar elk verkocht 'risico game' zoals GTA, zouden ze moeten kunnen verantwoorden ( iets wat me iets makkelijker realiseerbaar lijkt) dus per mature game dat ze verkopen moeten ze een bewijsje hebben ( handtekening van een meerderjarige)
    Ok, dat is nog niet simpel, maar dt zal toch al een beetje afschrikken

het huidige systeem werkt niet, er moet iets aan gedaan worden, liefst niet te lang ermee wachten

2. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    je hoeft neit elke winkel te kontroleren.
    gewoon ff een offensief met waarschuwingen door t hele land.
    na meerdere malen te hebben gewaarschuwd een boete of gevangenis straf.(in t ergste geval)

zodra de hele keten van dit nieuws hoord denken ze wel 2 x na.

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het probleem is dat wat de een ongeschikt vind voor kinderen voor een ander geen enkel probleem is. Op Alfred Jodokus Kwak kwam ook kritiek omdat er afleveringen in zaten over het nazisme ( Dolf is rechtvaardig weet je nog wel) of wat te denken van de Teletubbies, daar dachten sommige mensen dat er een van hen homo was en dat de serie daarom ongeschikt is voor kinderen.
    Wat ik dus bedoel is als bepaalde mensen klagen over een serie moet deze dan verwijderd worden terwijl anderen er geen probleem in zien of moet de wet van meeste stemmen gelden worden toegepast. Het wordt dan toch echt een zooitje volgens mij....misschien moesten ze tv maar helemaal afschaffen...en muziek, film, internet enzovoorts. Gewoon iedereen leren en werken tot we erbij neer vallen. :cool:

Laatst bewerkt: 31 mei 2003
  4. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    de A-team waren vroeger mijn helden.
    vielen nooit doden.

en het was geloof waardig
    in DBZ gaat er geloof ik ook nooit iemand dood.
    al krijg je een intergalactische laserstraal door je smoel....

t groeit toch wel weer aan.

maar t is iig geloof waardig :p

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Spellen zoals GTA en SoF, daar moet echt op gecontroleerd worden.
    Toen ik jonger was, was het gewelddadigte spel dat ik had/heb Indiana Jones op de SNES. Hier maakte je ook mensen dood, die daarna note bene verbranden. Maar door het 2D wordt het niet echt gewelddadig. Door het huidig 3D, wat steeds realistischer wordt, is dat veranderd.
    Films bijvoorbeeld. Er zijn zat films in de bioscoop waar je je bij moet identificeren omdat er sex of geweld inzit. Je kunt games, of dat nu pikmin of GTA is, gewoon zonder problemen halen in de winkel, niemand die er wat van zegt.
    Ik vind trouwens van GTA, dat dat nog wel meeviel toen het nog van bovenaf gezien was. Het geheel had toen nog geen realistisch geheel.
    Die leeftijden staan er niet voor niets op.

Deel Deze Pagina