burnout 3 is dan wel niet zo bloederig, maar als je kijkt hoe veel onschuldige mensen er zouden dood gaan is manhunt minder erg daar vermoord je tenminste criminelen.
dit slaat dus nergens op... Burnout 3 is gewoon een Fun&Thrill Racer, compleet onrealistisch met gewoon coole ideeen manhunt/Postal 2 zijn gewoon kutspellen die gebaseerd zijn op (zinloos) geweld. En wie is het er NIET mee eens dat zinloos geweld 'zinloos' is??
Postal 2 Rennen met scharen is levensgevaarlijk !! Mensen eerst de kop afhakken, (waarna je er natuurlijk mee gaat voetballen ) om daarna alle overgebleven lijken in de fik te steken blijft gewoon leuk IN GAMES ....... Ik speel het af en toe nog wel eens, gewoon om me af te reageren als ik pissed ben
Phantasmagoria... Gewoon een fokking raar spel enzo... er werden ook mensen verkracht enzo en het is niet 3d maar gewoon film. dat bloed enzo is wel nep maar toen was het best vatsig allemaal.
Hmmm, ik kan me nog wel herinneren dat er op (de basis-) school een hele rel was om Mortal Kombat Ook carmageddon was echt té erg (volgens veel ouders van mn vriendjes) Die spellen heb ik toen erg veel zitten spelen (weer ns wat anders dan lemmings )