Count me in!!! En over dat Hand of Odd -> da's inderdaad nie origineel maar volgens mij heb het weinig met C&C te maken. Ik vind die Oddworld Inhabitands (zo noemen de makers zich) over het algemeen wel koel (khep een hele tijd al die editorials van de crew op oddworld.com gevolgd enzo) maar het enige wat me een beetje tegenvalt is dat ze volgens mij "Odd" van "God" afgeleid hebben. Ze hebben nl. al vaker gezegd dat "Odd" Oddworld bepaalt ofzo, dat het overal is blablabla en dat boeit me verder niet, maar ik heb ook een keer de volgende uitspraak op de site gelezen: "Odd works in mysterious ways." Dit is gwoon een directe kopie van de geijkte bijbel-uitspraak "God works in mysterious ways." ]:- Over de "hand of God" heb ik ook al eerder gehoord, dus volgens mij mot je het in die richting zoeken... (<- annoyed)
HEY! Als er ook maar iemand met mooie dames op dit forum uitgaan, dan zijn het de lokale beruchte forum lesbo's; Kobold en Xenior. Understood?
<---- weet niet eens WAAROP ze okidoki zei, ik wilde gewoon effe nog een post maken *stelt eckie weer gerust
poep nee want weet niet hoe je dat eigenlijk kunt zien!!!! <---- wenny is jong en heeft soepele vingertjes (ofzo) en verveelt zich wel vaker!!!!
wil niet wete wat je ermee hebt gedaa marrruuhhhhh WAAR ZIE JE DAT DAN !!!!???? i am just al lil retard!!!!
BTW: vond je vorige avator sjunner....eigenlijk wel... waarom zet je er geen LEUKE op zoals een een een pffffff kat is al bezet, shit, maar ik ga ff mn kat erop pleure!