1. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Mensen,

Ik doe graag aan fitness, maar ik vind het niet fijn om elke keer weer op en neer te fietsen naar de fitness zaal, mijn beenspieren zijn immers al sterk genoeg. In combinatie met dit, en veel dragonball z + naruto, kwam ik op het idee om iets makkelijkers uit te proberen. Ik wil graag gewichten om mijn polsen, als een soort armband, deze doe je dan eigenlijk gewoon dag en nacht aan, je lichaam past zich hierdoor aan , je gaat spieren ontwikkelen.
    Weet iemand waar ik zoiets dergelijks kan kopen?

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Ik weet niet waar je dat kan kopen, maar ik heb ze vroeger ook gebruikt toen ik nog op voetbal zat. Die deed ik dan om mijn enkel zodat ik hoger kon springen.... It works...

3. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    dude, dat is een geweldig idee, dat ik nooit op zoiets ben gekomen _O_

ik weet helaas niet waar je die shit kunt kopen, maar als je het ontdekt, lata het me ff weten.

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon naar een bouwplaats gaan, een paar bakstenen pakken en die tape je vast aan je armen. Heb jij je gewichten en het kost ook nog eens niets.

5. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    bakstenen om je armen is best wel onhandig als je voorwerpen moet oppakken :9

6. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    ow wat zijn we grappig :{

7. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met die dingen is, dat je er als een volsagen idioot bijloopt. En een wasbordje ga je er ook niet van krijgen...

8. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn zat mensen met een zweetbandje
    daar moet je gewoon een goedgevormd gewicht indoen, ijzer/lood zoiets

9. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus, het maakt mij echt totaal niet uit wat iemand anders van mij vind, en iig, ik doe ze waarschijnlijk toch alleen maar thuis aan.

10. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook weleens een zweetbandje om, maar dat zit toch redelijk strak om je polsen. Hoe kan je daar nou gewichten in doen?

11. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Een rol(letje) lood bijvoorbeeld. Kan je makkelijk vouwen ook nog.

12. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik deze tijdens het hardlopen. ( 7,99 bij perry sport) Ik draag ze om mijn enkels, maar je kan ze ook gebruiken aan je polsen. Ze zijn echter wel redelijk groot. Maar als je ze onder een wat dikkere trui draagt ziet niemand er iets van.

13. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe regelmatig hardlopen met gewichtjes om mijn enkels. TIP: tape je enkels goed af als je op een redelijk tempo rent. Aantal keren niet gedaan en daardoor zwaar mijn huid gesloopt.

Ik raad je echter aan gewoon te trainen in de gym zonder pols/enkel gewichten, daar bereik je veel meer mee. En natuurlijk veel eiwitjes eten :) Je lichaam is niet blij met continu belasting.

Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221

Jep me 2 met basketbal (ookal ben ik 2mtr lang...)

Voor de wedstrijd of tijdens training om. En dan tijdens de wedstrijd het gewicht eraf en gaaaaaan ;)

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Perry sport heeft ze zoals the bomb al heeft gezegt, ik weet ook dat V&D ze ook verkoopt. De gewichten zijn wel relatief licht dus echte massa spieren zul je er niet van krijgen, daarvoor raad ik je toch echt aan om naar de sportschool te gaan.

16. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hier ontwikkel je niet zozeer spieren mee. Je spieren worden iets sterker en ze krijgen een groter uithoudingsvermogen. Dat was het wel zo'n beetje. Als jij massa erbij wil krijgen moet je bijvoorbeeld 4x10 herhalingen doen met veel gewicht. Het is het beste om maar 2 spiergroepen tegelijk te trainen en dan meerdere oefeningen te pakken daarvoor. Vraag naar een schema bij je trainer.

Maar verder.....dat soort armbanden zijn vaak met zand gevuld. Ik meen dat ze die bij de Perry Sport verkopen.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95

Jep, wil je echt massa moet je 3 tot 5 series doen met 8 tot 12 herhalingen.
    Zulke dingen zijn alleen praktisch voor tijdens het rennen of als je met je sport aan het oefenen bent, zo worden alle bewegingen ietsje zwaarder en zal je lichaam er iets sterker in worden, verwacht alleen geen super resultaten.

18. Raymond

Raymond Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe zelf aan bodybuilding maar inderdaad massa zul je niet echt krijg van die dingen.
    4 keer in de week trainen!
    Goed je eiwitten op peil ongeveer 2 gram per lichaams gewicht.
    en 2 spiergroepen per dag en verwissel je training per maand.

19. Xboxmansion

Xboxmansion Xbox Hooked:D

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tip is als je gaat hardlopen, neem gewoon elk een steen in je hand en hou die onder een hoek van 90 graden het werkt echt:D 8)

20. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Een steen? Ik neem een kei 8)

Deel Deze Pagina