IK ben van plan komende zomer met in totaal 4 jongens op vakantie te gaan. Ik heb nu heel wat sites van campings afgezocht maar kan helaas nog niet iets geschikts vinden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Waar de (jongeren)camping aan moet voldoen: *Dicht bij strand(dus in provincie N-Holland of Z-Holland. Geen Zeeland!). *Uitgaansgelegenheden die dicht in de buurt zijn. *Eventueel leuke 'actracties'/evenementen op de camping. Jullie kennen vast wel enkele van dit soort campings dus ik vertrouw volledig op jullie Bij voorbaat dank!
Zoals desert fox al zegt lijkt het me slim eerst aan ons te vertellen wat jullie er maximaal aan uit willen geven Ciaow
Waarom niet Zeeland? Renesse is het jongeren mekka van Nederland. En er zijn daar OVERAL (jongeren) campings. Aan één straat zitten dacht ik 10 campings ofzo. Ik ben er afgelopen zomer ook geweest...maar dan niet naar ene jongeren camping. Iets te "druk". Maar was wel erg tof...ook qua uitgaan e.d.
gaah naar terschelling ...zo bruut, dicht bij strand, genoeg uitgaans mogelijkheden en een hele brute jongere camping....kijk bij appelhof....kans zit er wel in dat je nu al te laat ben en eerder had moete reservere, want renesse bvb zat al vol in de kerstvakantie
Als je op vakantie gaat in eigen land, kan je net zo goed thuisblijven. Ik prefereer het buitenland (Komende zomer naar Hongarije). Als je alsnog in NL op vakantie wilt gaan, ga dan naar Texel of Renesse.
Mensen, bedankt. Ik zie dat er voorkeur is aan Renesse, Texel en Terschelling. Helaas dat het volgens jullie al vol zit... Ik zal eens ernaar zoeken.
Wat is er in godsnaam in Hongarije te doen dan....? (Voor jongeren, he) Ontopic: Ik ga naar camping appelhof op terschelling, nu een maandje geleden geboekt. Je kunt het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis.