Voor mijn gaming channel ben ik op zoek naar verschrikkelijk slechte B consoles; consoles die je op rommelmarkten vind of in aftandse winkeltjes. De reden dat ik nu op fora's mijn vraag begin te stellen, is omdat ik al teveel winkels ben afgelopen, op zoek naar dergelijke consoles. Blijkbaar is er een ware ban op gekomen, want ze beginnen aardig zeldzaam te worden in reguliere winkels. Waar heb ik het precies over? De term 'consoles' is zelfs te hoog gegrepen voor dit soort onzin. Ik heb het over - Cheap ass, knock off/replica's (Wii's, PSX) - Spelcomputers met 102/64 games in een; - Die in elk geval aan te sluiten zijn aan een TV (eis) middels AV/Scart kabels Ik heb flink gezocht op Marktplaats, maar de meeste mensen die ik een e-mail stuur, reageren niet eens, wonen te ver weg of denken dat zij goud in handen hebben. Uiteraard wil ik de verzendkosten o.i.d. vergoeden, maar zo'n apparaat doneren heeft de voorkeur; jouw spelcomputer figureert dan in een aflevering van mijn gaming channel Last edited on: 24-01-2015 20:06