oh kweet het al die werden(/worden?) ooit verkocht via ebay hier staat ook iets?: http://www.rd2.com/g/Halo/halo/ oh neej zijn poppetjes etc
Heb m'n stickers net opgeplakt. Eeerrlijk gezegd viel het tegen toen ik ze op dat witte papier zag maar als ze eenmaal op je zwarte xbox zitten staat het echt vet mooi. Ik heb chrome mirror, kan ik ook nog als spiegel gebruiken.
Ik heb straks software+digitale camera+webcam in een pakket. Maar duurt zeker nog een tijd voor ik die binnenheb en moet ook nog ff leren hoe het werkt (vooral de software denk ik). Ik kan al aardig omgaan met photo- en animation shop...
ben ik de enige die het snapt? ik zal ff plaatje maken.. hiero dus: Daar moeten de 2 stickers die op het console-stickervel zaten
Heeft iem. al iets creatiefs gedaan met die jewel sticker als die hem niet heeft opgeplakt zoals ik? Misschien ga ik die op eenm controller plakken, beetje bijknippen..
Zijn er geen mooie jewel skins trouwens? Inplaats van zo'n standaart sticker en inplaats van een andere jewel?