1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gezamelijke Order Xbox stickers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gerjan, 12 okt 2003.

  1. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ze zitten erop. Helaas kan ik er geen foto van plaatsen (niet de apparatuur voor), maar ik kan jullie wel vertellen dat ik het een kutwerk vond. Vooral die controllers en die X. Maar goed, 100% recht krijg je ze volgens mij nooit en het ziet er wel relaxed uit!
     
  2. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel niet meegedaan met jullie actie, maar ik heb op m'n eentje ook een skin besteld.
    Ik had geen zin om er een thread voor te openen, dus post ik het hier.
    Dit is het resultaat:
    [​IMG]
    [​IMG]
    Het kontje van m'n Xbox:
    [​IMG]
     
  3. gerjan

    gerjan Guest

    dies van gameconsole skins of niet? Mooi hoor! Brushed metallic? mooie foto's.
     
  4. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    idd
    Brushed Metallic van www.gameconsoleskins.com ;)
    Thanx!
     
  5. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Kijk zo'n skin lijkt me helemaal het einde. Wauw wat ziet die er gaaf uit zeg. Lorre you lucky basterd.
     
  6. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Hey als jullie trouwens nog een order willen maken dan moet je eens bij gameconsoleskins kijken, want daar iz nu een aktie dat je de controller skins er gratis bij krijgt. (december feestdagen weet je wel.)
     
  7. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg friend waar heb je dat gezien
    ik kon niks vinden
     
  8. gerjan

    gerjan Guest

    in de banner staat het, gewoon als je op de pagina komt bovenaan in het plaatje
     
  9. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Naar aanleiding van jouw foto('s) ook maar dezelfde besteld...ziet er echt top uit...dank
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Als jullie nog een keer een order gaan doen doe ik graag mee :D

    Heeft iemand toevallig een foto van het resultaat van de green orb?
     
  11. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie dat er bij gameconsoleskins bij staat dat er ook een sticker voor je controller bij zit?! Wat dat eerst ook al zo?

    BRUSHED ALUMINUM of CARBON FIBER lijkt me erg mooi.

    Zit bij skinefx.com ook de achterkant erbij? Want bij gameconsoleskins kun je kiezen tussen normaal of 360 pro.
     
  12. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Die controllersticker is een tijdelijke actie, ter gelegenheid van kerstmis.

    Skinefx hebben voor zover ik weet geen skins die ook de achterkant van je Xbox bedekken.
     
  13. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Die skins zijn echt relaxt, maar daar overlap je wel het compact disk, dolby digital en microsoft printje wat in de xbox zit mee. En dan komt er zo'n logo van Skin Efx overheen, das wel heel irritant. Is dat niet shit dat je dan allemaal bobbels krijgt?
     
  14. gerjan

    gerjan Guest

    Allemaal fout, de stickers overlappen die logo's wel, maar die logo's zijn er in gedrukt, dus zit niet aan de buitenkant, en
    het bobbelt dus niet.

    skinefx heeft geen logo's op de stickers alleen gameconsoleskins, enne wtf moet je met een sticker op de achterkant van je xbox?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2003
  15. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah ze zitten er in gedrukt dat weet ik, maar ze worden dus wel overlapt wat ik wel wat jammer vind. Ok als skinefx geen logo heeft is dat veel relaxter.
     
  16. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Enkel het logo van Microsoft wordt overlapt, de andere logo'tjes zie je nog hoor, die staan op dat "bloot balkje"
     
  17. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ow jah ik zie het sorry. I wil zo'n skin echt graag man. Word je xbox alleen maar nog mooier van, enigste lelijke aan de doos is de lelijke goedkope jewel. (in Amerika zitten er mooiere in!)
     
  18. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft iemand al de skins van skinefx en gameconsoleskins kunnen vergelijken?
    Skinefx is goedkoper, maar ze hebben helaas geen brushed aluminium. Skinefx heeft ook een stukje in het midden erbij en iets voor over de jewel, dat hebben ze bij gameconsoleskins niet. Van de pro versie zie ik het nu niet echt in.
    Ik zie ook nergens brushed aluminium controller skins...
    Is de metallic silver mooi?
     
  19. gerjan

    gerjan Guest

    ja check mijn xbox

    [​IMG]

    Hij glimt wel iets meer int echt, zoals bij de controller, chrome is ook _O_
     
  20. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Wow echt gaaf man! Ziet er echt super gaaf uit, en zo'n mooie kleur ook! Dat dekbedovertrek heb ik ook! :)
     

Deel Deze Pagina