Gaat er hier nog iemand een order doen? Ik wil namelijk een 4-tal dingen bestellen op www.gameconsoleskins.com maar ik heb geen creditcard...
Ik zal je al zeggen wat ik graag zou hebben: XBOX SILVER METALLIC (1 X) skin More Info skins $9.99 XBOX METALLIC SILVER CONTROLLER (2 X) skin More Info skins RRP: $1.89 Now: $0.99 S MODEL XBOX SILVER METALLIC CONTROLLER (1 X) skin More Info skins RRP: $1.89 Now: $0.99 4 in totaal dus
XBOX SILVER METALLIC $ 9,99 S MODEL XBOX SILVER METALLIC CONTROLLER $ 0,99 XBOX METALLIC SILVER CONTROLLER $ 0,99 = $ 11, 97 (3 items)
let wel op dat bij gameconsoleskins, het logo'tje op je stickers zit! Ze zijn wel mooi, maar dat is beetje minder
ik heb op moment ff wat minder geld. Ik stel het twee a drie weekies uit. sorry. maar daarna ga ik zeker een order plaatsen...
Oh nee, ramp! een logootje Ik vind het (persoonlijk) juist mooier met zo'n logootje, dat ziet er wat minder goedkoop uit vind ik, want dan is je skin tenminste van een merk. Maarja, ieder zijn smaak.
yes mijn skins is van een merk dat vink ik juist de grootste bullshit, maar kan je die foto's van jou nog eens plaatsen? kunnen ze het logo zien
ja gamende jongens en meisjes ik ben nu bezig met skinefx dus binnenkort kunnen jullie weer bestellen meer info volgt wie wil bestellen kan alvast zijn naam posten dus nog niet gaan bestellen ook niet zeggen welke je wil alleen je naam zodat ik kan zien hoeveel mensen er dit keer mee willen doen
www.psxshop.nl had er wat, zit in putten. (wel prut dingen, kheb ze int echt gezien, van die stickers die je er nooit meer af krijgt en zeker geen vinyl) slicer, ik wil misschien ook nog wel wat.
Weet iemand misschien een goede Nederlandse site waar je deze stickers kan bestellen buiten www.psxshop.nl?