Nog 1 keer, de prijzen staan vast op console: €10,00 controller: €2,00 dus alles is afgerond naar boven. zo blijft er ook nog een extraatje over voor de CreditCard houder. Voor alle moeite die Slicer moet doen(en dat is veel!)
Ik denk dat dat ruilen niet kan, of slicer zou dat willen. Ik weet het niet. Misschien als je een leuk spel biedt aan Slicer
hij moet maar in mun sig kijken. Als het een mooi spel is wil ik wel wat meer. maar dat begrijp je denk ik wel.
pm slicer als je dat nog niet gedaan hebt. Stickers worden waarschijnlijk binnen 2/3 weken(hopelijk sneller) bij slicer bezorgd. Hij stuurt ze dan naar jullie. Sticker geplakt? Maak een foto van het resultaat en post het hier
o ja nog ff wat als ik de bestelling gedaan heb wacht dan rustig af ik stuur jullie allemaal en bericht als ik ze heb ook in deze tread meld ik het als ik ze heb dus maak me niet GEK met pm en mails met waar ze blijven alvast bedank voor jullie medewerking
Oh was deze week op vakantie. Stuur je zo wel ff een pm, slicer. Misschien doe ik er nog een controllersetje bij.
Professionally printed, NOT printed on a Ink Jet printer Dit staat bij Green orb, is de rest dan wel met ink jet printer gedaan???? Ik begin nu echt te twijfelen tussen green orb en chrome mirror.
de volgende mensen hebben betaald en zijn er zeker van dat dat er voor hun besteld word patrick beks gerjan emilethe 1st king ramon koster sander kok joost veenman christian verhoek(ging een beetje moeizaam met bestellen maar bedankt voor de fooi voor de mensen die nog moeten betalen of hebben betaald en waar ik het nog niet van heb ontvangen. stuur me een pm met de stand van zaken kwa euro's dan kan ik er rekening mee houden als ik de bestelling doe groetjes slicer en gerjan
Ja morgen is deadline. @slicer: Ik heb je pm gestuurd. Mijn bestelling: Console chrome mirror Console metallic silver Maakt een totaal van 22 euro.
Mijne is al gedaan, geen stickers, just like this: http://www.xb-t.com/gallery/details.php?image_id=365 en de andere is nog origineel, jaja, ben zo'n bofkont met 2 boxen ;-) DeNNiZ