Hoe lang gaat de vertraging nog door? Want misschien dat ik dan toch nog tijd heb om te bestellen en kijken wat ik wil etc. (heb het nu druk met school). edit: van welke site moet ik keuze maken, want ik heb verschillende sites gezien in de thread. Skinefx.com denk ik? En wat waren de kosten ook alweer voor versturen etc?
Je kan nog bestellen! we moeten even wachten op pay-pal gedoe dus bestellen kan nog! Vertel het door! Vertel het door!
en dan is het geld gewoon overmaken op rekening slicer neem ik aan. Hoe lang duurt het eigenlijk voor ik de skins dan binnen heb?
klopt je kunt ze verwijderen zonder dat er plakresten achterbliven op je xbox en de skin green orb kun je zelf meerdere malen gebruiken tip koop de green orb plus een ander console skin eerst de green orb gebruiken als je die zat bent de andere erop plakken en als je daar weer genoeg van hebt plak je de green orb terug kun je eens van kleur wisselen
Heb mijn controller zilver geverfd althans alleen de bovenste kap. Best mooi geworden....straks helemaal als er een zilveren sticker op mijn box zit.
Kan niet, heb geen digitale camera en ook geen webcam. Komt nog wel een keer denk ik maar voorlopig niet.
Ok, het enige wat ik aan mijn xbox heb veranderd is dat ik een rood ledje in mijn controller dongle heb gezet, dat is dat korte stukje draad dat uit je xbox komt en waar aan de draad van je controller zit
ik wil graag ook bestellen: console: Carbon Fiber (XBOX) 11.05EUR controller: 2 x Carbon Fiber 2.12EUR is totaal: 15,50 euro ik pm slicer meteen