dat is een onderbouwde mening, hoor.....je kan moeilijk alle spellen afgaan en dan zeggen waarom ze kut zijn......
En waarom zijn ze kut??? Lekker onderbouwd. Je zou het ook zo kunnen doen: Ik houd niet van dat soort spellen, die spellen liggen mij niet zo, omdat ik meer van realistische spellen hou......... Hij geeft een mening, maar zonder argument. Hij vind de spellen kut, maar waarom??
Mello, je bent zeker niet alleen Alleen heb je wel erg weinig spellen (als ik je sig moet geloven) voor de consoles die je wel hebt. Ik wil je zeker de PS2 niet afraden, maar vergeet de spellen niet.... William
Waarom hebben mensen soms meerdere consoles ? Ik ben al een paar keer posts van mensen tegengekomen dat ze 2 Gamecube's hebben, in 2 verschillende kleuren.. Bedoel, spaar je ze ofzo
Sommigen hebben een PAL en een NTSC GC Vandaar die dubbele consoles(het lijkt me btw stug als je een console alleen voor een kleur koopt).
ja ik heb weinig spellen ja ik verkoop ze altijd weer anders had ik nu wel 30 xbox en 17 cubespellen gehad