1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gezeur over opsomtopics

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Atmaxar, 7 mrt 2004.

1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Dus volgens paar moeten de MOD's een waarschuwing geven als iemand wat over opsomtopic gaat zeggen?

Ik ben dan bang dat heel wat mensen hier van de site weggaan. Het zijn dan net de mensen die hier veel bezig zijn.
    Lijkt me dus geen slimme zet.

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mensen die hier al langer bezig zijn weten heel goed dat dat zwaar irritant is. Die doen dat niet.

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Dus jij kent wel iedereen op dit forum? Knap, een kennisenkring hebben van meer dan 10.000 man. En weleens van het woord ironie gehoord? Nee? Dacht ik al.

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Dit is mijn laatste reply dat hierover gaat:

Ik ken niet iedereen, tuurlijk niet, ik suggereerder ernaar dat hij Jezus Christus zei, niet naar bepaalde mensen op het forum (tenzij jij hem op die forum kan vinden, maar dat lijkt me sterk :+).
    En ik heb wel van ironie gehoord, en weet heus wel wat het betekend, maar dat van hem wás gewoon niet grappig. En dat wilde ik hem ff duidelijk maken, no hard feelings verder, totdat jij kwam :{

Deel Deze Pagina