Ik ga morgen naar Arnhem en wou graag weten of er ook een beetje goede gamesshop is..... Alvast bedankt Voor de mod's: weet niet zeker of hij goed staat
FRS en V&D zijn over het algemeen van die adviesprijs verkopers....dan kan ik net zo goed thuisblijven.....en hebben replay en mystery media ook een site?
ik woon in arnhem maar weet niet of morgen de winkels los zijn. Maar er is 1 gamewinkel in het centrum die heet "next level" weet niet hoe die straat heet maar hij zit in een zijstraat van de hoofdstraat. FF kijken of ik het ergens kan vinden.
next level....en gameplaza...de laatste vind ik persoonlijk beter. dan heb je dus nog dixons/v&d enz enz,maar daar heb je weinig aan. next level----schuin tegenover de bijenkorf straatje in.. gameplaza ----ik meen de bakkerstraat(bijna bij het kerkplein) anders is het de koningstr(haal die 2 altijd door elkaar)
Dit is het adres van next level Next Level Marienburgstr 8 Bestaat inderdaad gameplaza. Gameplaza Bakkerstr 31 Wist niet eens dat er nog een gamewinkel (gameplaza) in arnhem zat toch is een keer kijken. Ff aan mijn ouders gevraagt winkels zijn gewoon los hoor.
Mja, next level zit bij t postkantoor. Ik vind t allebei wel goede winkels maar ze zijn niet erg groot. Dus verwacht er niet al te veel van. Het is zeker geen virgin megastore zoals je die vind in engeland