[GEZOCHT] Info over Simulaties

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gouranga, 20 nov 2003.

1. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo,

Heeft er hier iemand een gode site of een .docje met info over simulaties... ik moet het voor school hebben!

Denk bijvoorbeeld aan vlieg- en rijsimulaties... maar denk ook iets verder......

Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ga eens naar Jane's (inkloppen in Google en je vindt wat!)

Bedoel deze:
    http://www.janes.com/
    Jane's is echt the best. Hebben allerlei soorten van info, uiteraard ook over simulatie.

3. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    maar ik bedoel nie alleen Vliegsims he

4. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Ga eens kijken op Jane's, deze groep inventariseert niet enkel vliegtuigen.

Klop in bij free content 'simulation' en ik kreeg op diverse gebieden (civiel en militair) al 169 hits. Je kan misschien ook naar www.uva.nl , kies dan de studierichting econometrie met als specialiteit besliskunde (dit is modeleren op zeer hoog academisch graad!).

Ben ik vriendelijk vandaag of niet :confused:

Oja, ben je geintereseerd in shareware over simulatie van een beurs (Wallstreet simulator), kan ik deze site aanraden: www.roninsoft.com (wallstreetraider, volledige versie is echt superverslavend!, maar ook een goede sim)

5. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    keej thnx

6. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Als je echt de blits wil maken (weet nog steeds niet wat de o0pdracht is, dus dat maakt inleven voor mij lastig), zend een mailtje naar het CBS of zij leken info hebben over modelleren. Het Centraal Bureau Statistiek doet niet anders dan modelleren!

/edit ook een oiplossing voor je sig! ga naar www.dichterbijdebezigebij.nl en plaats een fragment uit een gedicht, zoals ik! (literatuur, speciaal poezie blijf ik aanprijzen, zo moooooi

Deel Deze Pagina