[Gezocht] kado trouwdag...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bass, 23 dec 2003.

1. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen mijn ouders zijn 30 december 22 jaar getrouwd nu wil ik voor papa graag een tof kado kopen, mama krijgt dit jaar gewoon weer een geurtje dan is die ookw eer stil, maar voor paps heb ik egt geen idee wat ik moet halen :confused:

Ik zat te denken aan een paar DVD's, nu is het probleem zo dat hij er al een hele hoop heeft gezien.
    Hij houdt van die oorlogsfilms ala "saving private ryan".
    En films als "The hunt for the red october" en "U571" kan hij ook erg waarderen.

Maar als die bekende films heeft ie dus al gezien.

Mischien dat jullie daarom nog wat goeie DVD tips hebben, hoeft niet perse in deze genres....

Alvast heel erg bedankt

2. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Een fantastische film vind ik Airplane. Leuke humor, maar je moet er wel een beetje van houden. Hij is ook niet zo bekend.

3. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Een titel als Saving Privet Rayn vindt je er niet veel van!

4. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef een cadeauxbon, kunnen ze lekker zelf uitkiezen wat ze leuk vinden.

5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    misschien behind enemy lines of black hawk down?

6. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    south park? 8 mile?

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    geef een GC of een PS2 kosten bijna niks, en je hebt er waarschijnlijk meer plezier van als dat je vader ervan heeft :+

8. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Geef hem anders de hele 'Band of Brothers' serie dan ben je meteen klaar voor een tijdje.

9. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    ja di eheeft hij dus ook al gezien, snap je nu waarom ik zo hopeloos op het forum vertrouw :D

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    /edit: btje ongepast

Laatst bewerkt: 23 dec 2003
  11. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    hoho..... wie zegt dat ik zoveel te besteden heb....
    vind dit een beetje en brutale post als ik eerlijk mag zijn, ik vraag wat en daar kan op gereageerd worden, dan verwacht ik geen persoonlijke reacties.

Nu weer on-topic graag

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind idd dvd's voor een trouwdag niet geheeld passend, daar mol je eerder een huwelijk mee dan dat je het maakt :)

Ik zou ze gewoon idd beide een cadeau geven die ze samen moet en incasseren, zoals perfect_shit het al zei iets van een avondje uit..

13. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    ok avondje uit eten lijkt me mischien yoch niet zo'n gek idee...

waar kan ik dat regelen, gwoon naar restaurant toegaan en .....

14. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    je kan altijd een restaurant bellen, gewoon reserveren.
    Je kan ook misschien een restaurant bon kopen, maar dat is misschien minder leuk.

15. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi balen dat je in Apeldoorn woont; daar ken ik weinig in de buurt qua "romantische" dingen...

Zoals eerder gezegd: een etentje helemaal regelen voor ze, mits in een origineel restaurant, valt altijd goed. Heb je in de buurt niet een restaurant met een thema, dus helemaal in stijl van *vul hier iets in zoals, 1001-nacht, piraten, Rome, buikdansen*? Als je ze naar een restaurant stuurt; regel dan ook een taxi terug want dan kunnen ze in ieder geval genieten van een beetje alcohol indien nodig.

Kijk anders eens in de Gouden Gids of aanverwante lokale verwijzingen voor ideeen. Ook de VVV is meestal een mooie start als je je eigen stad/omgeving niet goed kent.

*adult warning*
    Laat ze iets aktiefs doen, zoals survival of wandklimmen en daarna een etentje met veel vis of fruit; zorg er wel voor dat je diep slaapt die nacht of regel een overnachting want vervroegd vuurwerk gegarandeerd...:)

Laatst bewerkt: 25 jul 2006
  16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    En de award voor oude thread schoppen gaat naar!:

Max3400!

Tjsa, om 1:36 wordt je minder scherp :+

17. basovich

basovich Guest

koop een sauna bon voor 2, aangezien ze 30 december nog steeds zoveel jaar getrouwd zijn..hoop ik voor je 8)..

Deel Deze Pagina