1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[gezocht]MW2 clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Weecow, 17 okt 2011.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik ben het gewoon kei hard met je eens Vandal, woooot :+

2. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond black ops gewoon een top gamen kwa competive gamen alleen jammer soms dat je last had van de connectie.

3. shotysniper

shotysniper Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij valt dus onder de categorie pubstar/quickscoper. Ik heb de publics na een tijdje wel gezien. Ik speel (bijna) altijd decerto scrims. Dat kan je als de europese variant van gb zien. De famas, AUG, G11 en alle overpowerde wapens/perks zijn daar geband. Dus kan je niet gaan zeiken dat iemand een overpowerde gun heeft.
    Ik vind een game leuk als het goed maps heeft voor competitive. Dus dat de maps gebalanceerd zijn..

Ga niet haten op omdat jij vind dat ik een noob ben omdat ik andere dingen in een game leuk vind dan jij..

btw. visual is de beste quickscope/trickshot clan in nederland. Ik zou daar maar ff kijken als je een clan wilt joinen. www.teamvisual.nl

hahahahhahaha

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    mijn eerste opmerking: welk fucking tijdperk leef jij? Blops for pro's? is gvd de makkelijkste CoD tot nu toe.

2de opmerking: OWNEN IN QUICKSCOPE KAN NIET. luckyshotters ftw kan mijn nichtje van 5 ook.

u fucking srs here? alle snipers in een fucking public zijn naab campers die half uur nodig hebben om te aimen, want als ze een machinegun pakken en gaan lopen worden ze alleen maar afgeblaft door iedereen. allicht worden er dan mensen boos. En als je ze dan wilt nakken staan er 3 claimors omdat er 3 naabs op dezelfde spot zitten.

serieus gasten, Blops is slechste CoD game qua skills. elke narb kan dit en dan vooral publics.

ofc heb je mensen die beter zijn en mensen die slechter zijn maar als ik 135 - 2 in een FFA kan krijgen, dan is de game 2 fucking easy.

5. InsaneSniper

InsaneSniper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FFA gaat maar tot de 30.

HAHAAHA ownen in quickscopen kan niet. Dat slaat helemaal nergens op.

Ok MW2 publics zijn ook super easy. namelijk je pakt een scar-h claymore.
    gaat campen tot 7 kills heb je harrier die maakt dan 4 kills en heb je chopper en dan meestal ook een nuke.
    EAZEEEEE

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ooit gehoort van bugs? of zitten die niet in Blops? of stiekem toch wel 1000den? rofl amg ever played the damn game?

edit: ja en wie campen er meestal? de awesome quickscopers die een half uur inzoemen en snel uitzoekem als ze klikken. :D

Laatst bewerkt: 19 okt 2011
  7. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    Lol blops had zwz al minder glitches als mw2 dus ga mr lekker door met pc gamen.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    sowieso ishotz. Maar er is hier niemand die mij tegen kan spreken dat blops niet vol met glitches en lag zit. bewijs alleen al is de killcam.

9. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    Het connectie in het spel is inderdaad minder zoals ik al eerder zei. voor de rest vindt ik het een goeie competive game, maps zijn balanced en wapens ook wel (Decerto), maar het vraagt wel wat meer kogels dan MW2 want MW2 speelt namelijk wel een stuk sneller en je hebt elkaar sneller dood (no lag). hopen dat MW3 ook een game wordt waar de lag minder van is dan wordt het in iedergeval beter dan blops.

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Jep agree. ik ga MW3 denk ik pas spelen als BF3 echt niks is. Want BF3 word toch wel mijn main game als het iig beter is als de beta. En Blops is te noob vriendelijk. iedereen kan ownen in een public zodra je de famas of dergelijke krijgt... en snipere is ook al heel lang niet moeilijk meer. ga maar is CoD1 spelen, dan snap je wel wat ik bedoel. daar moest je tenminste nog echt skill hebben om met een sniper te spelen.

11. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    :cool:

12. sgt9tailor

sgt9tailor Team Visual

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vanaf cod1 begonnen I know what you mean ;)

13. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, ik haat campers. Wat is er leuk aan in een hoekje zitten, 10 minuten lang? En niet iedereen is een faalhaas die alleen maar hardscopet. Ik rush alleen maar, zodat ik killfeeds kan halen.

Laatst bewerkt: 21 okt 2011
  14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    je rushed met een sniper? vs machineguns op close range in publics? dan weet ik niet tegen wat voor mensen jij speeld maar als je tegen normale spelers speelt, die nakke je gelijk op close range met je sniper...

15. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Nee? Je moet slim spelen als je agressief speelt met een sniper. Pre-aimen, headcampen, de goede targets uitzoeken, etc.

PS: Maar weer ontopic gaan?

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ja weer ontopic, dit is ook het laatste: pre-aimen is met een machinegun dat je alvast Aimed down sight zonder dat je weet of er wel iets komt, zodat als er iets komt je ineens kan knallen. Pre-Aimen met een sniper is dat je alvast inzoemt, dus je bent gewoon een hardscoper die dan weer snel uitzoemt als die schiet? of ben ik nou echt helemaal gek geworde:eek:?

17. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als ik weet dat er (meestal) iemand om dat hoekje komt, dan pre-aim quickscope ik xD. Als er niemand is, dan waste je een kogel, maar als er wél iemand is, heb je een kill. Maar je hebt meestal tijd zat om alles te overzien, dus dat gaat wel goed =P

Nu weer ontopic, als iemand nog wilt lullen hierover: pm maar.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ARGHH kan het echt niet laten sorry, pre-aim quickscope? wtfucking hell? sorry hoor maar dit gaat te ver, dit kan nog niet eens in mijn fantasie... pre-aimen is aimen down sight oftewel scope met je sniper. en zodra je pre-aimed komt er 90% van de tijd nooit GELIJK iemand om het hoekje. dus er zijn 2 dingen mogelijk. of je loopt rond met de hele tijd in en uit te zoemen of je hardscoped gwn tot eri iemand is en zoem je snel uit. sorry hoor maar je word steeds ongeloofwaardiger.

19. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dat doe ik ook alleen op hotspots xD. Als ik bijna zeker ervan ben dat er iemand langskomt (spawn?), dan pre-aim ik. Het is meer semi-pre-aimen, omdat ik niet hardscope. Ja kweet, het klinkt raar. Het is kut om uit te leggen, maar als je me ziet spelen, dan snap je het =P

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    lol ok naja zal dan wel, ik stop met poste heb er genoeg over gezegd :thumbs:

Deel Deze Pagina