Kom op jongens, die gozer zoekt een clan een heeft geen zin in jullie gebitch, doe dat maar via pm of maak er een apart topic over aan.
lol maar zo gaat het al jaren hoor Heb 1 maand mw2,codbo,gow3,halo etc gespeeld en kwam dan tot de conclusie dat het spel te noob vriendelijk was en keerde dan terug op oudere spellen haha Vind fps zoiezo beter dan thirdpersonshooters zoals gow. Hopelijk meer geluk op mw3
Wtf? Heb je het tegen mij? Bruuta doet niet aan prestigen maar wacht tot ie een ak + deadsilence heeft en zorgt dan voor genocide. Generalisatie fail, zie me niet aan voor een of andere noob
Alle cods zijn goed alleen je moet ze wel private match competive spelen (decerto) om het echt een jaar vol te houden. En publics voor de lol als je even geen zin meer hebt in scrimmen.
haha ligt eraan op de manier hoe je het wilt spelen wat ik al eerder zei.. maar wat is volgens jou dan wel een pro genoeg fps?
Ik wil niet veel zeggen hoor maar hij wil weer ontopic, jij gaat offtopic.. Dus ga jij maar mooi een andere topic vinden