zozo, guus, pacboy, slurpgeit, lionhard, quadra, alex v en tuur...(en ik) dat klinkt onverslaanbaar! de beste rijders van nederland bij elkaar!
count me in Lijkt me ook echt vet bruut in zo`n racingclan zitten. ik speel meestal pgr2, ik heb voor de rest geen online racespellen, maakt dat uit? kan ik mee doen? (verander anders de titel in: racing clan leden gezocht)
Deal staat! Ik heb nu ook de Speed 12, maar dan doen we van alles. Van langzamere bakken tot snelle bakken
Eigenlijk moet je met PGR2 4 tegen 4 racen.en dan de tijd van de eerste van de clan en de laatste van de clan bij elkaar optellen en dat ook bij de andere clan,en wie dan de snelste tijd heeft , is de winnaar ( van het potje)
Als je goed gekeken had op die site had je gezien dat ik ook een race clan aan het oprichten was, is alleen niks van geworden, te weinig middelen (k kan geen site bouwen en zo) Maar ik zou graag in julie clan komen. Maar Mijn huidige gamertag is strax niks meer waard. Dus Alex v ( jouw gamertag staat dal in m'n friends list) voeg strax maar een andere toe, die ik hier daan zal noemen.
Volgens mij willen ze alleen mensen die in de top 100/1000 zitten, en volgens mij behoor jij daar, evenmin als mij, niet. Niet lullig bedoelt hoor, maar zij zijn echt f*cking goed, en vergeleken daarmee ben jij(en ik) maar een amteurtje...
Check je PM Alex, en laat wat van je horen! Btw, de lijst van leden zou er dan als volgt uitzien (afgaande van de reacties): Alex V King Tuur Quadra Captain Tho Pacboyslim Guus BOK NL Slurpgeit Lionhard Go Ahead Eagles Tamaniak NL Cabbie YOEYNL Puschkin Senna NL (R2D2 NL) Sonic Circle jacobsNL Hopelijk: defgh Natuurlijk is dit allemaal onder voorbehoud, ik bepaal totaal niet wie er wel en niet inkomt (of ik er zelf inmag is niet eens duidelijk) en de clan is nog niet eens opgericht, haha! Maar dit ziet er iig veelbelovend uit! Ik heb een aantal voorstellen voor namen naar Alex gestuurd, en de meest in de oog springende was voor mij: Royal Dutch Racers (RDR) Wat denken jullie ervan (de naam)?