1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gezocht: Racing Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alex V, 20 jan 2004.

  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja als het goed is heb ik lekker ff vakantie :) Dus dan kunnen we wat racen ja !
     
  2. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    precies de mei vakantie komt er ook aan ! de site zal tegen die tijd online gaan !!
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik begin race games steeds leuker te vinden en ga er binnekort 1 kopen (heb mm3 al) welke is leuk als je ook nog wat meer diepgang wil met je auto(tunen of maken ofzo)?
     
  4. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou ik voor DTM race driver 2 gaan!
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou, ik zal voorlopig nog niet tegen je racen Xguus. Ik ga DTM2 niet halen, ik heb gekozen voor Rallisport Challenge 2...
     
  6. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    ROYAL DUTCH RACERS

    Aangezien het allemaal een beetje onoverzichtelijk begint te worden, met de namen zal ik hieronder een overzicht maken van alle mensen die zijn toegelaten tot de clan, en de mensen over wie nog door de leden beslist moet worden. De clan moet immers niet té groot worden en wel een beetje niveau houden. King Tuur, mijn broer dus, weet nog niet of hij er bij gaat komen omdat hij al bij team eso zit. Wel natuurlijk jammer aangezien hij de snelste is. Zal het er met hem nog over hebben. De leden zijn op dit moment:

    Alex V
    Guus Bok NL
    Royal
    McGreen
    Slurpgeit
    PacBoySlim
    The Stig NL
    Captain Tho
    Jacobs NL

    De leden waarvan we nog ff moeten checken of:

    - Ze echt lid willen worden, en dus met regelmaat racen!
    - Ze er wel echt zin in hebben
    - Snel genoeg zijn
    - In het bezit zijn van de vereiste games PGR2 en DTM2
    - Gewenst zijn

    (King Tuur)
    The 286
    DEHO NL
    PacBoySlim
    Death Meat

    Mochten er mensen echt bij willen, meld dit dan als post/pm duidelijk! Er is nog plaats.

    Verder is het voor een succesvolle groep racers natuurlijk belangrijk dat er ook daadwerkelijk een aanmelding is. Deze zal plaats moeten gaan vinden op de website om het wat concreter te maken. Ik zal met Royal overleggen of hij het binnen +/- 2 maanden voor elkaar krijgt om die website te bouwen. Anders moeten we kijken of er andere mensen zijn.

    Verplicht bij aanmelding is het hebben van de games PGR2 en DTM2 en het opnemen van alle leden in de friendslist.

    Aangezien raceclans nog in opkomst zijn zal deze clan meer de aard hebben van een vereniging dan een clan. Clanmatches zijn er dus in principe niet. Het doel is met een gezellige groep op een professionele en snelle manier te racen.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2004
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    DTM 2 is zeker de moeite waard om in competitieverband in te gaan racen.

    Ik heb dan ook serieuse interesse om te 'joinen'. Maar wil dan wel weten wat de dagen en tijden zijn. Nu ik DTM 2 op Live heb gespeeld, weet ik niet wat PGR2 nog kan toevoegen (als Live game) eigenlijk... :) Dus of die nou perse moet blijven? Maar dat merk je zelf wel.
     
  8. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat we op zondagavond zowieso vast aanwezig zijn en verder gewoon zoveel mogelijk "shacken" in de lobby's de rest van de week. Wat betreft PGR2: Het is een WCG game, zou leuk zijn als we daar als clan goed vertegenwoordigd zijn.
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja dat is een goed punt hehe :)
     
  10. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    oh? :+

    ik wil ook wel joinen als er nog plaats is, ben alleen (nog) niet in het bezit van Toca... is dat een vereiste? Ik denk dat ik hem wel ga halen alleen heb geen geld en heb binnekort examen, dus ik mag van m'n ma geen nieuwe games aanschaffen.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2004
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    pacboyslim staat bij goedgekeurd, en bij dat andere lijstje ;)
     
  12. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is populair
     
  13. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    moet ik trouwens NU dtm2 hebben? want ik heb op het moment niet veel geld..
     
  14. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu alleen PGR2 maar morgen ga ik DTM2, en dat eeen vreet spel zijn

    En ik zal jullie even toevoegen aan mijn friendlist
     
  15. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Als het zo is dat je PGR2 EN DTM2 moet hebben wil ik mij graag afmelden. ik heb er het geld er niet voor over als ik het geld al heb...... dus bij deze...

    - Ze echt lid willen worden, en dus met regelmaat racen!


    * ik wil wel lid worden, ik rij bijna elke dag wel ( alleen nu we een andere router hebben heb ik weer wat probleempjes met mijn verbindig op de box)

    - Ze er wel echt zin in hebben

    * ja

    - Snel genoeg zijn

    * dan moet je maar tegen mij race'n ( ik heb 70 gouden en de rest platina met pgr2 )

    - In het bezit zijn van de vereiste games PGR2 en DTM2

    * Alleen pgr2 dus....

    - Gewenst zijn

    * tsjaaa hier kan ik niet veel over zeggen. het enigste wat ik kan zeggen dat ik tijdens de race weinig praat ( concentratie he
    :9 )
     
  16. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu DTM2 binnen en ben even single player aan het doen
     
  17. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe is het met de site?
     
  18. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt maar dat is bij deze dus niet meer zo. Als je DTM2 over een paar weken hebt is dat natuurlijk geen punt, maar we moeten toch een richtlijn hebben voor de games. Misschien dat RSC2 ook gespeeld gaat worden maar laten we voorlopig maar DTM2 en PGR2 aanhouden. Het heeft natuurlijk weinig zin om in een clan te zitten als je de games niet hebt die door de clan gespeeld worden :)

    Wat betreft de site, ik heb het met royal er even over gehad, en hij zegt de site binnen een week of 8 maximaal uiterlijk af te hebben. (Waarschijnlijk ergens achteraan mei) Definitieve aanmeldingen kunnen toch pas plaatsvinden als die af is dus dan heb je nog ff slurpgeit :9
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  19. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie nog mensen nodig voor wat dan ook, PM me maar ik wil altijd wel helpen met dingen
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    *heeft DTM2
     

Deel Deze Pagina