1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gezocht: Racing Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alex V, 20 jan 2004.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    is goed Mc green... Op dit moment is er nog nix maar misschien dat Royal tzt hulp nodig heeft. Maar dan brul je maar ff royal. maarre kan ik jou niet horen mcgreenof zo??? Heel vaag.

Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb net iedereen ff toegevoegd, alleen bij jacobs nl zeidie gamertag not found..

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    OK. Nou ja dat lossen we dan nog wel op. Persoonlijk erger ik me regelmatig aan Death Meat. Die komt er dus ook niet in. Op zandvoort beweerde ik dat hij cheatte, hij spreekt dit tegen, maar goed ik heb daar dus ook even een bocht geschept met een kleine tijdswinst van een tiende of 2 :p en binnen 5 ronden de 2e plaats gezet om te bewijzen dat er wel degelijk gecheat wordt daar. Die tijd is dus niet 100% eerlijk tot stand gekomen itt mijn andere tijden. Het was desalniettemin een zeer fast rondje. Heb geen zin om me te continu weer te ergeren aan hem en beschuldigingen van cheaten aan mijn adres aangezien ik er op tegen ben. Xbw heeft em al gebanned volgens mij en wouter ook al bij moto gp, dus ik heb er geen trek in. Blij als die patch er is...

Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    klinkt aardig lullig ja..

maakt het trouwens uit dat ik dtm2 nog aant leren ben? heb het pas 2 dagen
    :+

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik begrijp het niet, iedereen over DTM2. Ik heb hem (toch) gehaald maar vond het echt 3x niks. Maar ja, dat is een andere discussie; Ik 'm al weer verkocht, en kan nu niet meer in 'de clan'. Ach, is er plek voor iemand anders. Ik wacht wel op RSC2...

6. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Valt er wel nog gewoon te racen met jullie als de clan loos gaat of word het een besloten feessie?

7. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat niet, het wordt meer gewoon een aangesloten groep racers :p... Denk trouwens niet dat ik RSC2 ga halen, deel 1 kon me niet echt boeien. Bovendien zijn al mijn centjes ver op.

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  8. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    het is jacobsNl aan elkaar, daar zal het wel aan liggen denk ik.

9. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu eindelijk vakantie, nog steeds vrij druk, maar aan Xboxen kan ik wel toekomen! Schakelen met Clutch is zeker leuk aan DTM2, ik ben nu pas bij het Rally gedeelte (in de SP), maar de SP is wel heel makkelijk, Live is wel leuk, maar heb ik nog maar 1x gedaan:)

Zo, dat was ff een update:D

10. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Guus die sp blijft makkelijk tot de 90%, loop nu de hele dag al te vloeken.
    Onder watvoor knop programmer je die clutch dan?
    Ik heb nou:
    a=handrem
    x=terugschakelen
    b=op
    y=achteruitkijken,
    tja... toen waren ze op.

11. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gister ook een xbox met live en PGR2, ik zou het ook wel leuk vinden om eens met jullie te racen, voeg me maar toe :)

Black Hole NL

12. McGreen

McGreen The Iceman

Leuk Bevonden:
    0
    heb je dan ook DTM2?

13. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Nee (nog) niet, zit er wel zwaar over te denken om deze ook aan te schaffen ;)

14. McGreen

McGreen The Iceman

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal ik zeker doen want dat spel is echt super cool, aanrader voor iedereen
    en hoe gaat het met de site, is er misschien al een kleine preview te zien?

15. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je PM;) Dit is een beroepsgeheim, natuurlijk, dus dat mag niet iedereen zien:p

16. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb em onder mijn linkerpookje(drukknop). Werkt hardstikke fijn. Alleen ben ik er niet sneller mee, dus ik doe t met normale manual gears. Jammer want t is wel echter, motor kan ook afslaan dat is wel sterk. Vind de gameplay toch wat simpel bij DTM2 na enkele uren experience. Ik heb het idee dat de goede lijn niet uitmaakt hoeveel het uit zou moeten maken. Daardoor zit iedereen wel wat dichter bij elkaar wat wel leuk is voor spannende races, maar ik vind moeilijke en snelle gameplay toch altijd wat leuker.

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  17. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    @ alex: Ben het met je eens zo "sim" is dit spel nou ook weer niet.Plus wat dacht je van het feit : geen tussentijden, geen pb bericht, geen idee hoeveel seconde tussen de persoon voor je en achter je, geen zicht naar links en rechts(wat erg irritant is als je zo als ik raced vanuit 1st person).Het spelletje is gewoon niet helemaal af.Best zonde want het heeft genoeg potentie.Nou ja ff wachten tot dat race spel van MS uitkomt.Dan wil ik, indien mogelijk, mischien ook wel bij je clan.

18. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Voor alle duidelijkheid. Het is niet mijn clan, merk dat wel vaker dat mensen dat denken. Ik ben alleen de starter van de discussie geweest ( racing clan GEZOCHT) en wil gerust meehelpen aan t opzetten ervan. Het opzetten van zo'n clan waar blijkbaar veel vraag naar is gaat niet echt makkelijk merk ik. Er zullen ook mensen moeten komen die zich ook meer actief ermee gaan bemoeien anders zie ik t donker worden. Het moet ook een soepel karakter houden vind ik. Als HALO 2 er is vind ik dat ook gaaf om te spelen en SPPT ook. Racegames hebben vaak gezeur over de handling en de cheatzooi. Dus racen vind ik hardstikke gezellig maar we moeten toch echt meer active members hebben om het op gang te krijgen.

19. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    als ik dtm ga kopen, dan wil ik misschien er ook wel bij (ben niet zo snel hoor in pgr2 en dtm2)

20. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Nou DTM2 is niet zo moeilijk, en in pgr2 was je ook niet slecht dus wat zwets je :)

Deel Deze Pagina