Gforce

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Daz, 2 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    dat zou toch niet zijn?
    wie doet dat nou..:confused:

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    kheb om 10 uur ongveer een pm gestuurd

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik spreek em nu op msn

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar ben ik dan. Ik had het dze week druk met de laatste verslagen van school er daar komt bij dat ik maandag mijn neus heb gebroken en daarvoor nog naar doktor en ziekenhuis enzo ben geweest.

Als eerste vind ik het een beetje belachelijk van jou D@ M@ster dat hierover een thread gemaakt word. Ik heb dat ook niet over jou gedaan toen ik een spel met je geruild had waarvan jij zegt dat deze compleet zou zijn terwijl er bij het spel geen doosje en geen boekje zat. Als reden gaf je dat je het vergeten was. Vraag ik mijn af : heb je dan je ogen dicht als je het spel op de post doet ? Dit kunnen we dus omschrijven dat jij mij GENAAID hebt. (kortom dus niet slim dat je deze thread bent begonnen).

Daar komt bij dat ik jou het geld al een keer opgestuurd heb. Je wilde persé dat ik het niet per bank zou doen maar per post. Ik had zo mijn twijfels, maar het het geld (maar €7) met de post verstuurd. En jah wat blijkt het raakt kwijt. Omdat ik niemand de schuld kan geven heb ik je beloofd om nog een keer €7 op te sturen omdat het toch niet veel geld is en zoals ik al zei niet kan zeggen of je het nou wel of niet ontvangen hebt.

Je had mijn dus deze week kunnen mailen of een PM kunnne sture, want ik heb echt wel mijn email deze week bekeken. Maar nee jij opend eerst een thread en dan stuur je vervolgens een PM niet echt slim van je of wel ?

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Volgens mij is dat de aard van het beestje...

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    sorry hoor maar jij was er ook nooit op msn.
    en ik had al een pm ervoor gestuurd
    ik zie je wel op msn
    dan handelen we het daar af.
    en ik had je niet genaaid want ik deed er dus nu ook pokemon geel bij die jij al lang hebt ontvangen dan was onze deal compleet voor jou en dus zou ik nu nog 7 euro krijgen..

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Aangezien jullie elkaar nu gevonden hebben kunnen jullie wel ergens anders verder gaan met de zaken netjes af te handelen, hè?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina