Ghost of Tsushima raid komt eind deze maand Ghost of Tsushima: Legends, de nieuwe gratis multiplayer-component van de samoerai-game, krijgt op 30 oktober zijn eerste raid. Dat heeft ontwikkelaar Sucker Punch aangekondigd. 'The Tale of Iyo', zoals de raid heet, dient als climax voor de verhaalmissies in Legends. Sucker Punch zegt dat je minimaal KI level 100 moet zijn om de raid te kunnen overleven.
En... draait nog beter op de PS5 ook, toch? Dus dat zou ook nog een mooie overweging kunnen zijn wanneer je nieuwsgierig bent naar Ghosts maar binnenkort naar de PS5 overgaat. Geen reden om deze titel door de overstap naar de nieuwe generatie te missen.
Ben deze weer aan het spelen na tijd niet meer aangeraakt. Vind het toch wat te groot en te veel van hetzelfde, wat ik met HZD ook had. Ghost is wel de superieure open world game tho, een van de betere deze gen. De grotere verhaalmissies zijn sterk en bevatten meer variatie in gameplay, maar alles eromheen heb ik na de zoveelste keer wel gezien.
Als ik zou moeten kiezen wordt het Ghost, het is een game waar duidelijk en tot in het detail veel liefde en aandacht aan is gegeven en het droomachtige Tsushima in roerige tijden weet echt wel te captivaten. De combat is voor mij misschien wel de fijnste die ik ooit heb gehad in deze stijl game (zeg maar met pre-buskruit wapens), het weet precies de balans te raken tussen variatie en nog te overzien blijven.
Ook bewust met Ghost gewacht tot de PS5 en dat was de goede keuze omdat hij daar iig op 60FPS draait ip 30 (en volgens mij nog wel wat meer verbeteringen) Denk dat straks na Valhalla dit dus mijn volgende game wordt
Godverdomme man, dat gevecht met Spoiler Ryuzo was echt nauwelijks te doen op Hard. Heb hem na 20 tries of zo eindelijk verslagen. Begin er nu wel eindelijk een beetje in te komen. Vond de transitie van last of us 2 naar dit spel wel wat schrijnend wat betreft animaties, verhaal en controls, dus kon me tot nu toe niet zo goed verbinden met de wereld en characters.
Drie opmerkingen achter elkaar is scheepsrecht. Maar wat is er zo goed aan het fast travel systeem dan?
Lekker soepel en snel. En naar elke locatie die vrij is van de mongolen. Nieuwe verslaving sinds Valhalla. Topgame.
The game recently crossed a massive milestone of selling over 6.5 million copies since its July 2020 debut. Previous numbers : 2.4M in its first 3 days 5M (as of Nov 11th 2020) 6.5M (March 2021)
Als je God of war en horizon awesome vindt maar AC Valhalla ruk, word je dan vrolijk van Ghosts of T?