1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Ghost of Tsushima

Discussie in 'Games' gestart door tim91, 12 jun 2018.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    heb deze paar mnd geleden voor 80eu gekocht in de store voor PS5(heb digi edit) wa denkte volgende dag 65eu in de store in de sale xd achja ben sinds deze week weer verder gegaan fuck man wat is deze game mooi op de 5 pfohh
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Quest chain van Lady Masako ook afgerond. Nu Kenji. Norio lijkt me saai, maar daar moet ik nog grotendeels aan beginnen. :) MQ wel uitgespeeld van de week. Topgame, ook al is het soms eenvoudig ogend, maar dat is niet erg zo nu en dan.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Deze staat nog steeds op mijn lijstje...maar eerst andere games:+
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als je een Souls fan bent, doe dan deze op de hoogste stand. Krijg je bij de boss battles in elk geval een kick van. :+
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik speel de game vanaf het begin op Hard, en dat is precies goed voor mij. Net tricky genoeg om nog leuk uitdagend te zijn soms, maar wel do-able, en dat fight-system is echt heel goed/leuk gedaan, dus je hebt wel het gevoel dat je zomaar kunt verliezen wanneer je niet scherp bent, maar soms slash je jezelf ook door een groep heen, vol met lekkere parries en counters, en dat voelt toch wel erg lekker.

    Ook leuk dat je na Act 1 weer nieuwe uitdagendere tegenstanders hebt, en de groepjes ronins zijn dan wel erg fijn om tegen te vechten. Beweeglijk, snel, en gewoon met zwaardjes, dus levert leuke gevechten op.

    Boss-fight tot nog toe ook erg leuk.

    Waarschijnlijk mijn favoriete open world game ooit. Echt een schitterende wereld. Photo-mode is ietwat beperkt maar toch al veelvuldig gebruik van gemaakt.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoeveel uur zit je er al in? Ben zelf vaak ook enthousiast over dit soort games, maar de klad sluipt erin na 20 uur als je halverwege bent vaak.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Dat zie je bij de save-game toch? Volgens mij al 40 uur ofzo, en dus net voorbij Act 1, dus nu in het nieuwe gebied, paar missions gedaan.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    40 uur voor 1 act? Hoeveel acts zijn er? Dan is het wel een heel groot spel.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik ben gewoon een slome gamer. Oh, vosje. Even volgen. Oh, side-quest. Oh, groepje mongolen, oh vuurtoren. Oh, photo-mode.

    Ik weet niet zeker of het 40 uur is, klinkt ook een beetje veel, maar dat zag ik gisteren staan bij save-game, dus denk dat dat de gespeelde tijd is.

    Ongetwijfeld kun je er veel sneller doorheen rushen, maar ik ben niet zo’n rusher.

    Ik begrijp wat je bedoelt dat het na 20+ uur kan gaan vervelen, en de wereld is supermooi maar niet super afwisselend, dus wellicht als ik op ‘normal’ (moeilijkheidsgraad) had gespeeld dat het dan allemaal iets te flauwtjes was geweest, en dus saai, maar vooralsnog vermaak ik me er nog wel even mee.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    ik weet niet wat je doet maar 40uur over act 1 doen betekent dat je praktisch alle grassprieten aan t tellen bent ipv verzamelen
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik haal mijn investering eruit, Reck, dat is wat ik aan het doen ben …
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat heet genieten. Zou je ook eens kunnen proberen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    ik ben dood van binnen
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Komt wel goed mop
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Zullen we het shit-posten gewoon in Green Mile houden … ?
     
    Jorrie en Yellow 13 vinden dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    @Yi-Long Moet je ook van genieten, zo'n game als deze. Ben nu met Fallen Order bezig en ben blij met de hogere uitdaging op "jedi master". Dat gevoel van gevaar doet mij persoonlijk toch net een beetje extra in een game waarbij je anders door alle tegenstanders heen vliegt... Zal in GoT ongetwijfeld hetzelfde voelen, wanneer je moeite voor de mobs moet doen.

    Fallen Order uitspelen, dan nog een titel uit mijn Steam lijst en dan... deze denk ik.
     
    Yi-Long en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Net zoiets als Sjakie van de chocoladefabriek. Die krijgt elk jaar een reep chocola met zijn verjaardag. Elke dag neemt hij een muizenhapje en geniet ervan. Zo kan hij tot zijn volgende verjaardag genieten van de reep.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Ook weer begonnen met de directors cut op PS5. De combat blijft heerlijk, en je kan nog 2 soorten takken rapen ook. NEXT GEN
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina